Hoi hoi, Mijn zoon is bijna 1 jaar (nog 2 weken) en dan wil ik gaan afbouwen met bv. Na een jaar bv vind ik het mooi geweest. Ga in juli ook een paar nachten weg en kolven lukt niet.Nu is hij de laatste dagen heel hangerig en wil vaak bij me zijn en dus ook meer drinken. "Normaal" dronk ie nog ongeveer 4 maal op een dag. Maar nu komt ie weer 's nachts en overdag lijkt ie mij te gebruiken om in slaap te vallen ! Is dit een fase, de 11maanden sprong? Er zitten ook wat tandjes dwars, dat zal denk ook wel meespelen. Ben benieuwd of er meer mama's zijn die dit hebben meegemaakt. En hoe hebben jullie het afbouwen aangepakt? Alvast bedankt voor jullie reacties!
Met jullie leeftijd heb ik nog geen ervaring, maar hier zijn ook allemaal tandjes aan het doorkomen en Thirza is echt hangerig, valt slecht in slaap, komt 's nachts weer vaker, (na 4 nachten doorslapen... hadden die tandjes niet ff kunnen wachten ?). Ik moet haar nu overdag vaak helpen in slaap te komen door haar te laten drinken (en dus drinkt ze weer veel vaker dan normaal... gisteren heb ik -even tellen- 11 of 12 voedingen gehad, tegen 6-8 op normale dagen), omdat ze van de pijn niet zelf in slaap komt. Ik zou me dus wel wat voor kunnen stellen bij tandjes,