borstvoeding wel of niet???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mama1990, 7 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mama1990

mama1990 Lid

18 mrt 2009
    43
    0
    0
    Amsterdam
    ik wil graag borstvoeding gaan geven, maar nu ben ik bang dat je daar hangborsten van krijgt. want dat lees je wel erg veel. is dit nu een fabel of niet. hoop dat jullie hier een antwoord op hebben.

groetjes barbara

2. Merel1976

Merel1976 Actief lid

8 dec 2008
    245
    0
    0
    Meid, de een wel, de ander niet. Zelf heb ik hier na 6 maanden bv helemaal geen last van. Straks hoop ik dat het weer net zo lukt, want het is zoiets moois!!

Dat je borsten vast iets anders worden, neem ik graag op de koop toe. Wat denk je van je buik??

3. mama1990

mama1990 Lid

18 mrt 2009
    43
    0
    0
    Amsterdam
    bij mijn eerste kindje heb ik geen borstvoeding gegeven vandaar dat ik niet weet of je daar hangborsten van kan krijgen. maar ik zou het nu graag willen gaan proberen. mijn buik zit toch al helemaal onder de strias hahah:)

4. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    wel gegevn, geen hangborsten gekregen, goede voedingsbh is belangrijk

5. Amfy

Amfy Niet meer actief

oke dat is een fabel.

hangborsten komen niet door borstvoeding maar door de zwangerschap al.dus of je ze krijg licht niet aan de borstvoeding

6. 894hi

894hi Niet meer actief

dat wou ik net zeggen...

7. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Borstvoeding is het beste voor je kind en uiteindelijk wint de zwaartekracht het toch wel een keer...:(. Met creme voor de buste en een goede bh kun je dat gelukkig wel goed geheim houden;)

8. Shel

Shel Actief lid

27 okt 2008
    136
    0
    0
    Regio Utrecht
    de zwaartekracht heeft z'n weg bij mij al gevonden :$, en dan nog kies ik voor borstvoeding. Ik doe wel een goede bh aan en zal dan ik net alsof doen dat ik de prachtigste heb :D. Ik vind borstvoeding (er vanuit gaande dat het lukt en anders is flesvoeding ook prima) op het moment belangrijker.

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.346
    36.205
    113
    Ik heb de vorige keer geen bv gegeven (ok, 5 dagen maar), maar heb wel hangborsten gekregen. Ligt echt aan de zwangerschap hoor, niet aan de bv.

10. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.268
    6.177
    113
    komt door de hormonen, of je borsten gaan hangen of niet, heeft wel of geen borstvoeding niets mee te maken. Dus als daar je keuze vanaf hangt of je het wel of niet wil doen, zou ik het gewoon proberen!

11. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik wil ZEKER borstvoeding gaan geven, zo lang als mogelijk!!

Heb nu ook geen hangtieten (gelukkig zijn de mijne bijna niet veranderd in omvang) en verwacht het straks (bij BV) ook niet te krijgen.

12. valhalla

valhalla Niet meer actief

Je bent van 1990? Dan veert de boel zeker wel weer terug ;)

Heb zes weken gekolfd (Lena wilde niet aan de tiet) en toen ik er net mee gestopt was, voelde het wel wat slapper dan eerst. Maar een paar maanden later was het weer helemaal als voorheen.

Dus zou zeggen, laat dat praatje geen belemmering zijn! :D

13. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Ik ga ook borstvoeding geven, in iedergeval proberen.
    Met zwangerschap zijn borsten ook niet echt veranderd, ik geloof ik niet dat je borsten anders worden tijdens je borstvoeding.
    Tsja en als dat is wat dan nog, dat komt vanzelf wel weer goed.

14. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    IK heb alle 2 mijn zoontjes zoals jullie zien in mijn onderschrift 1 jaar en 1 maand gevoed.
    Ik ben er super trots op!!! En had het echt niet willen missen.
    Mijn borsten zijn echt wel een stuk slapper geworden... er zit minder vulling in zeg maar.
    Maar dit maakt mij echt niets uit, ik kijk naar mijn kinderen en weet dat ik voor hun gewoon het beste heb gegeven.
    Sorry maar ik vind het erg egoistisch als iemand daarvoor geen borstvoeding zou willen geven (ik ken er wat die dat gedaan hebben namelijk) .. wie wil nou niet het beste voor haar kind?... ik zeg altijd als je het kunt moet je het doen!
    Ik ga het zeker straks ook weer doen bij mijn 3e wondertje..!

15. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Oja nog iets vergeten toe te voegen aan mijn stukje...
    Die gene die ik ken die het niet gegeven hebben (vanwege bang zijn voor hangborsten) hebben uiteindelijk toch hangborsten gekregen na de zwangerschap!

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ach je hebt die dingen gekregen van moeder natuur om baby's eten mee te geven, niet voor de show ;)

Dus als ze mooi blijven is dat leuk meegenomen! Plus als ze gaan hangen komt dat indd door de zwangerschap en niet door het voeden.

17. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ken dr ook iemand die het sdaarom niet gedaan heeft pas bij nummer 4 wilde ze het proberen maar mislukt.

het is echt gorte onzin je krigjt ze of niet. en bv is zelfs goed voor de kracht van je borsten. ze worden er meestal zelfs steviger van dus eerder steviger en sterker dan slapper hoor.
    en vemrinderd ook nog eens op latere leeftijd de kans op bortskanker. en is supergoed voor je kleintje eigenlijk alleen maar voordelen dus. ik kan zelf niks negatiefs bedenken tenminste.
    dus als je twijfelt gewoone proberen en wil het niet dna wilt het niet. en kun je overgaan op een alternatief.

zelfs heb ik bij de eerste 8 wk gekolfd ook omdatm adam neit wilde drinken hoop dus oo kecht dat het dit keer wel lukt want lijkt me echt super.

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    :D...mee eens!

19. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Strikt gesproken (als je het dan hebt over evolutie en partners kiezen enzo), zijn borsten er wel degelijk ook voor de sier...

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja maar als je zwanger bent, hoef je er niemand meer mee te verleiden :p

Deel Deze Pagina