Gyn beweert dat ik overtijd zal gaan :-s

Discussion in 'Zwangerschap' started by ducatigirl, Jul 11, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. ducatigirl

Aug 24, 2008
    38
    0
    0
    Hallo, ben nu vandaag precies 38 weken en moest deze morgen op controle bij de gynaecoloog. Ik had zelf het idee dat ons kleintje al wat gezakt was, en had gehoopt dat mijn baarmoederhals al wat aan het verweken was ofzo... Vooral ook omdat iedereen beweert dat ik vroeger zal bevallen, ze denken allemaal dat ik mijn 40 weken niet zal uitdoen :).
    Nu dus klein beetje ontgoocheld, baby'tje is nog niet volledig ingedaald, ligt wel met het hoofdje naar beneden. Mijn baarmoederhals is nog niet verkort, bijgevolg ook geen ontsluiting. Nu is gyn bijna zeker dat ik overtijd zal gaan... :(!
    Zijn er nog vrouwen die hetzelfde voorhadden en toch tijdig (of vroeger) bevallen zijn?

2. mama suus

mama suus VIP lid

Aug 18, 2008
    7,510
    188
    63
    somewhere
    zeiden ze bij mij ook een dag voor de uitgerekende datum nou ben toch echt de volgedne dag bevallen. me vliezen braken smorgens om 6 uur. wat je nu dus wel meot doen als dit gebuert is meteen gan liggen. had ik neit gedaan en ons meisje lag hierdoor scheef ervoor en dus wat moeilijker persen en voor haar ook wart lastiger allemaal.

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik was ook nog 2 dagen voor de uitgerekende datum bij de vk geweest. Ze zei dat ze dacht dat ik wel overtijd zou gaan.
    Die avond zijn mijn vliezen gebroken en de volgende morgen was mijn zoon er...

Ik heb toen wel geen inwendige controle gehad dus wat dat betreft weet ik het ook niet...

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

Nov 29, 2007
    11,895
    42
    48
    Ik was wel overtijd. Maar bij 41 weken was de kleine nog niet eens ingedaald, hij lag met zijn koppie nog lekker boven de baarmoederingang te spelen.. En ik voelde verder ook niks geks.
    Met 41+1 ben ik bevallen van een kleintje.. Dat je geen verschijnselen hebt, hoeft dus niks te zeggen.

Zou de gyn zoiets ook niet zeggen om te zorgen dat jij niet ontzettend gaat wachten, terwijl het misschien nog 4 weken kan duren?

5. mamasophie

mamasophie Nieuw lid

Jul 8, 2009
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat hoeft niet hoor, bij mij zeiden ze dat ook maar op 39w en 6dagen is mn meisje geboren:)

6. DvS

DvS Fanatiek lid

Sep 18, 2007
    1,012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Waarom beweert iedereen dan dat je vroeger zal bevallen?
    Zeiden ze van mij ook maar nog steeds niks. Het komt wanneer het klaar is. ;)

7. sitara

sitara Bekend lid

Jan 16, 2009
    528
    1
    0
    en als het niet komt, dan zorgen we wel dat het komt!

hahahaaa

;)

8. Juli2009

Juli2009 Niet meer actief

Heeft die gyn een glazen bol in zijn/haar lade of zo??? :D (mag ik het tel. nummer dan?)
    Mijn vlos (en die is bijna 100) zegt dat ze geen uitspraken doet over de bevaldatum omdat je het toch nooit weet. Er zijn vrouwen die 4 weken lang met 3cm ontsluiting rondlopen en vrouwen zonder ontsluiting waarbij het in ene heel snel gaat. Zegt allemaal niets en zou me er niet veel van aantrekken als ik jou was.

9. Marlett

Marlett Fanatiek lid

Jun 13, 2009
    1,276
    10
    0
    Ga er maar gewoon vanuit dat je overtijd gaat... Dan kan het alleen maar meevallen.

Hoewel... Ik was 13 dagen overtijd en begon langzaamaan te geloven dat het zichzelf terug ging trekken ;-D

Share This Page