Borstvoeding, zwanger worden, vruchtbaar slijm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bezige bei, 28 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bezige bei

27 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Hier nog iemand die graag voor de 2de keer zwanger wil worden. Na een periode van heel lang borstvoeding (en nog steeds een avondvoeding) wil ik graag voor een tweede kindje gaan. In januari heb ik een kleine bloeding gehad, denk menstruatie. 33 dagen daarna 2 dagen weinig bloedverlies. Waarschijnlijk komt mijn cyclus weer langzaam op gang... Nu rekbaarslijm maar of het vruchtbaarslijm is weet ik niet. Ik heb er een foto van gemaakt. Beetje vies misschien maar zijn er hier meer vrouwen die hun slijm bij houden? Of borstvoeding geven en opnieuw zwanger willen worden? Hoop op reacties. Voor iedereen iig heel veel succes met zwanger worden.

2. bambe

bambe Actief lid

21 sep 2012
    449
    1
    18
    Hey

ja ik ga ook voor de 2e geef ook borstvoeding..cycles is in de war..word steeds om de 5 weken ongesteld..

Maar over je slijm is het doorzichtig rekbaar?
    Kan je eisprong zijn..

3. Bezige bei

27 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Bambe,

Ik weet het niet zeker. Het is niet helemaal doorzichtig maar wek heel rekbaar. Hoop t zo! Blijf zo ie zo proberen dus wie weet. Maar om de 5 weken menstruatie dus. Same here. Maar heb jij wel veel bloed? Of ook weinig?

4. Bezige bei

27 feb 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als m'n cyclus weer 5 weken is zou ik over ik over 2 dagen ongeveer m'n eisprong hebben. Maar goed t is niet zeker dat m'n cyclus 5 weken is want heb nog maar 2 menstruaties gehad. Maar hoeveel borstvoeding geef jij nog?

Deel Deze Pagina