Na miskraam weer zwanger worden!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Superhuman, 27 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Dag allemaal,

1 Maart heb ik helaas een miskraam gehad bij 5 weken. 5 dagen erna heb ik een inwendige echo gehad. Alles was schoon en de vk zag dat mijn eileiders weer 'actief' waren en mijn lichaam bereidde zich voor op een eisprong. 20 maart voelde ik mijn eisprong en een ovulatietest bevestigde dit. Toen zijn mijn man en ik ook actief geweest omdat we er graag weer voor willen gaan. Een paar dagen later begon ik steekjes te voelen. Dit zijn nu verminderd. Waarschijnlijk was dit een innesteling. Ik wil mezelf niet gek maken maar ik weet dat je vruchtbaarder kan zijn na een miskraam. Verder heb ik geen symptomen, dit had ik ook niet bij mijn vorige zwangerschap. Af en toe voel ik wel een vreemd gevoel in mijn buik. Lijkt een beetje op het gevoel wat je hebt voor een examen zeg maar :)) Klinkt misschien raar maar ik heb ook een schoonmaakdrang gekregen.

Herkent iemand dit??

2. Dreamchild

Dreamchild Bekend lid

19 mei 2013
    518
    0
    0
    Zuid- Holland
    Ik herken het wel na mijn miskraam, alleen waren we er niet zo mee bezig nog/weer om zwanger te worden. Het was bij mij niet de eerste ronde raak, maar de tweede na de mk.

Ik hoop het wel voor jullie!

3. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Dreamchild wat goed om te horen! Hoe ver ben je nu?
    Bij mij is de kinderwens nog groter geworden na de miskraam. Ik ben er in het begin niet zo mee bezig geweest omdat ik het verdriet nog moest verwerken. Maar na mijn eisprong voel ik van alles in mijn lichaam gebeuren. Het is nu afwachten tot 3 april want dan is mijn NOD.

4. ano1

ano1 Niet meer actief

Ik heb vorige maand miskraam gehad een vroege , had te vroeg getest op mijn nod werd ik ongesteld , was eerste x zwanger , en vanmorgen stond er een licht lijntje op mijn zwangerschaps test !

5. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Ano1 wat spannend! heb je ook al zwangerschapssymptomen?

6. ano1

ano1 Niet meer actief

Iets zichtbare aders op mijn tepel, vlagen van menstruatie kramp en heel veel waterige / slijm afscheiding , en ik had er gewoon super goed gevoel bij !

7. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Gefeliciteerd geniet ervan :)
    Ik moet nog wachten tot 3 april. Vind het erg spannend nu vooral na de miskraam.

8. ano1

ano1 Niet meer actief

Lief dankje !
    Jaa is ook spannend hoor maar een goed gevoel geeft mij echt moed ! Voelt gewoon beter dan de vorige maand ..
    En ze zeggen dat je na miskraam weer snel ze raakt !!

9. Jinxx

Jinxx Fanatiek lid

12 jan 2014
    2.022
    1.031
    113
    Ooh wat spannend zeg! Nog maar een paar dagen dan is het al 3 april en zul je het weten :D

Ik heb in januari een miskraam gehad bij 7 weken zwangerschap... We zijn er daarna wel meteen weer voor gegaan maar ik werd toch ongesteld en niet zo'n klein beetje ook! Het leek voor mij echt alsof ik mijn miskraam aan het herbeleven was, echt supervervelend. Daarna weer een ronde gehad waarin het niet gelukt is, maar heb sinds die keer ook pas het idee dat mijn lichaam weer 'herstelt' is aangezien dit een menstruatie was zoals ik altijd had. Nu zit ik weer tegen een positieve ovulatietest aan dus ik hoop dat het ons deze maand gegund is. In mijn geval is het dus niet zo dat ik direct weer zwanger was, maar mijn lichaam was hier volgens mij ook nog helemaal niet klaar voor.

10. Superhuman

Superhuman Actief lid

27 mrt 2014
    163
    0
    0
    Jinxx wat vervelend van je miskraam. Mijn miskraam was bij 5 weken. Na een week bloedingen had ik ook gelijk een negatieve zwangerschapstest. De 19e een positieve ovulatietest. Ik had ook al snel het gevoel dat mijn lichaam hersteld was.

Deel Deze Pagina