Borstvoeding..

Discussion in 'Voeding' started by Allahinkulu, Sep 20, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MarionM

MarionM Bekend lid

Aug 2, 2006
    761
    0
    0
    Breda
    Hopelijk blijft het nu goed gaan Gulay!
    Waarom noemen ze dat eigenlijk hamburgerhap??? :)

2. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    @Gulay

Je hebt hem al :) Tis een beetje vreemd maar zo deed ik het ook bij Danischa. Blij dat het nu beter gaat.

3. PetraK

PetraK Fanatiek lid

Sep 19, 2005
    1,222
    0
    0
    Amsterdam
    @MarionM

Omdat je feitelijk je tepel+tepelhof tussen je duim en wijsvinger plat drukt zodat deze makkelijker hapbaar word. Zie je vingers dan als broodje en je tepelhof+tepel als hamburger :)

4. Saona

Saona Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    4,529
    640
    113
    Ik ben blij voor je dat het nu goed lijkt te gaan, het pletten van mijn borst op deze manier werkt voor mij helaas ook niet... maar fijn dat het nu wel goed gaat :D

5. Kiki

Kiki Fanatiek lid

Jul 8, 2005
    4,364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    He gelukkig hapt ze nu wel goed toe.
    Je zal zien dat de pijn straks helemaal verdwijnt en dat je dan ontspannen kunt voeden, en hoe meer jij je kunt ontspannen, hoe beter de voeding lukt.

Succes en maak maar een lekker groot meisje van je beeb.

Groetjes van Kiki

6. MollyM

MollyM Bekend lid

Hoi Gulay, fijn dat je er iets op gevonden hebt en dat het nu beter gaat! Heel veel succes er nog mee.

7. stranger

stranger Fanatiek lid

Mar 28, 2006
    3,412
    0
    0
    He Gulay, fijn dat het nu beter gaat! Maarre. hamburgerhap? het wordt mij niet heel duidelijk wat het nu precies is. zorg je er dan voor dat je tepel 'plat'wordt? In dat geval hoef ik me geen zorgen te maken (wat ik wel een beetje doe) want ik heb ingetrokken tepels.

8. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

Jan 16, 2006
    3,608
    4
    38
    Female
    Turkije
    Gewoon je tepel plat drukken.horizontaal zeg maar.en dan in de mond van je kindje 'duwen' hehe :p
    Het gaat nu veel beter.heb soms nog wel pijn.maar gebruik als ik erg pijn heb die tepelhoedjes.
    Maar ze zit nu de godganse dag aan de borst.dus vandaar dat mijn tepels nog extra gevoeliger zijn.

Share This Page