grrr geirriteerd

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eliza1986, 7 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Sorry moet even van mij afschrijven. Ik ben alleenstaand woon in een 2kamerappertement en krijg geen urgentie. Prima heb ik me bij neergelegd en had er vrede mee. Tot mijn ongenoegen krijgt een vriendin van mij ook zwanger en woonachtig in zo een zelfde soort woning wel een urgentie. Terwijl ik genoeg gegronde reden heb om ook een urgentie te krijgen (die redenen ga ik hier niet noemen omadt ze te prive zijn).

Ik kan hier zo pissig om worden dat er zo oneerlijk word gekeken BAH!

Begrijp me niet verkeerd ik kan hier ook prima wonen het eerste half jaar maar waarom krijgt iemand voorrang die begeleid woont en iemand die niet begeleid woont niet maar wel in dezelfde situatie zitten wel een urgentie.

Doet me echt zeer:x

2. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ken het, hier word ook zo krom gekeken. wij hadden alle reden voor urgentie, maar door een tijdelijk verblijf in het buitenland stond ik niet lang genoeg aaneen ingeschreven in de gemeente, dus geen urgentie.

wij hebben nu een huis toegewezen via vrije sector. wel iets duurder, maar valt uiteindelijk nog reuze mee. en geen wachtlijst! misschien een optie voor je?

3. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Was het maar zo dat ik een woning kon krijgen in de vrije sector. Ik zit ver onder de grens qua inkomen dus een beetje HEEL ERG jammer.

4. miffy11

miffy11 Niet meer actief

goed in de gaten houden, wij hadden geluk met een lagere minimum inkomenseis dan normaal, maar soms zetten er ook woningen bij waar geen inkomenseis aan word gesteld!

(vaak zijn dat kans woningen geloof ik, dan word je eerst een jaar ´getest´ of je huur op tijd betaald en een goede huurder bent, en dan kun je daarna langer blijven)

5. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Hmm k ga het in de gaten houden.

Vind het echt allemaal zo oneerlijk zucht

6. miffy11

miffy11 Niet meer actief

ben het helemaal met je eens! wij hebben ook eerst 2 maanden op een bungalowpark moeten wonen, een half jaar in een woning met maar 1 slaapkamer voordat we eindelijk een huis kregen, en ook niet eens met urgentie.. vind het ook schandalig hoor!

heel veel succes in ieder geval!! hoop dat je snel alsnog een leuk, geschikt en betaalbaar huisje kunt vinden!

7. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Weet je wat het is. Voor mij maakt het niet uit dat mijn kleintje straks bij mij op de kamer moet slapen maar ik krijg zoooooooooveel commentaar van mensen dat het nie goed is enzo. Dan krijgen ze ook echt de opmerking van me regel jij een urgentie voor me dan?

Ach ja zullen nu ook wel de hormonen zijn waardoor ik zo opgefokt reageer.

8. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    laat je niet gek maken joh door die opmerkingen!! Een kindje heeft een lieve mama nodig en echt geen eigen gestylede kamer hoor.

9. miffy11

miffy11 Niet meer actief

mijn dochter is nu ruim 16 maanden en ligt ook nog bij ons vanwege ruimte gebrek. over 2 a 3 weken gaan we dus naar het nieuwe huis, en gaat ze voor het eerst naar haar eigen kamer.

zal best zwaar zijn in het begin, maar niet alleen voor haar, ik ga haar ook missen hoor!
    er zullen genoeg mensen zijn die zeggen dat het zo slecht is om ze zo lang bij je op de kamer te hebben, maar we kunnen niet allemaal huizen hebben met 7 slaapkamers..

als ze straks 15 is, word het een ander verhaal, maar als ze zo klein zijn, waarom niet? t is voornamelij voor je eigen nachtrust zwaar, maar je kindje zal er echt niks aan over houden hoor, als je geen perfecte babykamer hebt..

10. Eliza1986

Eliza1986 Bekend lid

12 mei 2009
    517
    0
    16
    Zoetermeer
    Met deze reactie ben ik wel blij. Voelde me er best onzeker over maar dat hoeft dus niet. Mensen hebben echt heel makkelijk hun mening klaar. Bah.

Trouwens toen mijn oma 3 kinderen had sliepen er 2 bij haar op de kamer en dat was vroeger blijkbaar de normaalste zaak van de wereld. Het lijkt net of we allemaal verwend zijn haha.

Deel Deze Pagina