Borstvoeding

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door wens3, 12 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Weet iemand wat voor invloed borstvoeding geven op je temp heeft?

Ik ben vandaag begonnen met tempen. Ik las op FF dat BV van invloed kan zijn op je temperatuur. Maar hoe/wat precies weet ik niet.
    Ik geef nu alleen nog een ochtendvoeding, elke dag op dezelfde tijd, dan heb ik al getempt als het goed is. Dit zal mijn temppatroon toch niet beinvloeden?

2. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    niemand? :(

3. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    wens3 als je vip bent bij ff kan je kaartjes van vrouwen bekijken die dat doen.

Wat ik heb vernomen is dat vrouwen die volledig voeden het rocky mountain effect hebben.

En wat mij logisch lijkt is dat je temp iets hoger ligt als anders. Maar dit heeft geen effect op je kaartje, alleen als je bijv halverwege zou gaan stoppen.....

4. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    Dankjewel!
    Dan ga ik deze cyclus nog even door met voeden ;)

5. mss

mss Bekend lid

18 nov 2006
    584
    0
    0
    s6 met tempen! ;)

6. ik temp ook en geef ook bv. Ik heb vorige keer de eerste keer een ei gevonden op m'n kaart.

Ik heb geleerd tijdens de cursus temperaturen dat bv invloed kan hebben, door bv te zorgen dat je geen ei hebt of doordat je ei zo kort tegen je regels komt dat je niet zwanger kan worden.

Maar na een tijd komt het weer goed. Hoe oud is je kindje?

Saartje

7. wens3

wens3 Fanatiek lid

29 mei 2007
    1.093
    0
    0
    de jongste is bijna 13 mnd. Ik ben sinds 9 mnd na de bevalling weer ongesteld.

8. ons liene is nu 6 maanden en een half en mijn cyclus is weer volledig (eisprong enzo). Maar hij duurt nog wel wat langer dan normaal.

Maar ik zou dan denken dat het bij jou ook terug oké moet zijn. Zeker als je 1 maal per dag bv geeft. Ik geef nog 6 keer overdag en 1 keer 's nachts.

Ik zou dan denken dat de bv bij jou niet veel invloed meer heeft, maar dat is maar een gedacht. Ik ken er niet veel van hoor.

Saartje

Deel Deze Pagina