Wie kan mij vertellen hoe ik mijn menstruatiedagen kan invullen in het tempgrafiekje bij FF? (Die roze blokjes zeg maar.) Ik snap niet zo goed wat die woorden en afkortingen betekenen bij het invoeren van de tempgegevens. mijn engels is duidelijk niet voldoende!
dan kan je invullen een L M of H dat betekend ben je Ligt ongesteld Medium of High dus zwaar... suc6! mijn engels is ook niet zo goed hoor..dus ik snap er ook niet altijd alles van
bedankt voor de hulp. Ik ga zo meteen even kijken of ik het kan vinden. De dokter vond mijn tempschema's een beetje perfectionistich maar deze gegevens moeten er nog wel bij vind ik! hahaha
Ik heb het gevonden en ingevuld bij mijn tempgegevens. Nou heb ik wel nog één vraag.... Wat betekend "Spotting"? Is dat de voorfase waarin je een klein beetje ongesteld begint te worden? Vul je dat dus in als je een veegje bloed gespot hebt zeg maar...
Spotting is een klein beetje bloed, rood, bruin of rose. Dit kan voor je ongie wordt zijn, maar ook bij de eisprong of innestelingsbloeding.
o zo dat dacht ik ergens al nou dat vind ik niet zo naar me nod hoop dat ie weg blijft dit keer .he bedankt .