Ik vroeg me af of het kan zijn dat ik nu al minder productie heb met deze prille zwangerschap. Heb het gevoel dat onze jongste niet echt tevreden is na voeding en het idee dat hij lang blijft droogdrinken. Ik las op internet dat dit meestal pas halverwege de zwangerschap is. Op zoek naar ervaring dus 😊
Geen idee meid. Mijn dochter wilde niet meer drinken toen ik 3 weken zwanger was. Ik wist het toen nog niet dat ik zwanger was, maar ze dronk maar een paar slokken en liet iedere keer los. Ik dacht dat ze er gewoon klaar mee was en dat ze geen bv meer wilde. Je hoort wel vaker dat dit al gelijk is of dat de melk anders smaakt.
Dat is ook maar snel afgelopen dan Marie. Maar ze eet en drinkt andere dingen wel gewoon goed? Dat is hier dus niet het geval. Kwa eten wel maar drinken is hier een ramp, krijg er amper niks in.. Melk water SAP, allemaal enkele slokken uit een beker. Daarom dat ik me er toch niet fijn bij voel
Bij mij was het meteen afgelopen met de borstvoeding helaas, hij ging mij bijten omdat er niks meer kwam. Ik kwam er pas daarna achter dat ik zwanger was. Wat betreft drinken, ik weet niet hoe oud je kindje is. Hier heb ik een erg kieskeurig mannetje en hij vindt het helemaal geweldig om uit een sportbidon te drinken (dat ziet hij ons ook vaak doen). Een gewone beker is net wat te moeilijk nog ondanks dat hij al 1.5 is.
Hier bijna 6 weken zwanger en dochter van 14 maanden drinkt nog een x of 3 per 24 uur. Heb nu nog melk genoeg, meestal stopt het rond de 10 weken dacht ik. Ik ben benieuwd wat het hier doet! Kan ook zijn dat het anders smaakt ofzo
Hier hetzelfde probleem. Productie werd minder en dat was een eerste teken van dat ik misschien zwanger was, dus getest en raak . Dacht ook dat het niet zo snel al kon, maar het is toch echt zo. Dochter drinkt nu nog 2x per dag bij mij en ik voed met kunstvoeding na omdat ze anders niet genoeg lijkt te hebben. Ben dus binnen 2 weken van ongeveer 8 voedingen naar 2 voedingen gegaan zonder stuwing oid.
Zelfde probleem. Ik blijf hem elke 3 of 4 uur bv geven. (ik zie dan nu en dan nog wel een stroompje wit langs zijn wang). Maar overdag is het echt een uitdaging. Smorgens en snachts dan doet hij wel zijn best en lijkt hij ook tevreden. Overdag geef ik hem regelmatig wat in een flesje (na dat ik bv heb gegeven). Ik weet dat een beker meer aangeraden word, maar daar drinkt hij niet uit.
Hier was dat ook zo. Raakte eind april zwanger, maar heb nog wel af en aan gevoed tot september (iets voorbij de 20 weken), toen hoefde ze niet meer: was toen 18 maanden. Had ergens stiekem wel gehoopt op tandemvoeden, maar het was goed zo, ze wilde ook echt niet meer aan de borst liggen. Of dat nu kwam doordat het anders was van samenstelling, smaak of ze er echt klaar mee was, dat weet ik niet.
Mijn zoontje vond het meteen anders smaken en dronk steeds minder en korter. Met 28 weken was het helemaal klaar. Maar het hoeft niet he, ik ken genoeg tandenmama's