Druk onder in buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lunap, 14 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Vraagje ,

Zodra ik een stukje loop( half uurtje ) heb ik naar die tijd onwijs drukkend gevoel bij mijn schaambot, het lijkt wel als de kleine dan helemaal onderin gaat liggen . Dit doet flink zeer en kan dan niks meer omdat bij elke stap het zeer doet.

Herkent iemand dit ?

2. Suzanne92

Suzanne92 Actief lid

21 mrt 2013
    373
    103
    43
    Werken werken werken!
    Hé, ik heb dat gevoel ook!
    Hij ligt bij mij ook al met zn hoofdje van onderen plus dat ik een verkorte baarmoederhals heb en pillen om mn baarmoeder rustig te houden.
    Maar zodra ik loop voel ik ook die druk en loop ik met o benen en lijk ik wel een wagelende eend haha!

Wel vervelend maar geen idee wat t kan zijn verder?

3. MI87

MI87 VIP lid

21 dec 2012
    5.119
    1
    0
    Herken het wel maar weet niet of het helemaal hetzelfde is. Heb het ook op de wc...misschien door de manier van zitten maar dan drukt het enorm. Maar meer bij perineum. Dat ik het idee heb als ik een keer flink nies mijn kind eruit plopt...:D

4. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Zou baarmoederhals er iets mee te maken hebben? Die van mij is ook verkort en heb daarom een cerclage.

Ga het woensdag eens vragen :)

5. Maya1982

Maya1982 Actief lid

7 okt 2014
    140
    0
    0
    Vervelend gevoel inderdaad! Heb er ook last van. Hier in verwachting van tweeling, waarvan 1 heel laag is gaan liggen en ongeveer op m'n blaas. Bij lopen voel ik niet alleen druk maar ook continu een drang om te plassen. Trappelt meneer, dan doet ie dat ook tegen m'n blaas waardoor ik soms bijna bang ben het in m'n broek te doen. Nou ja... We slaan ons er maar doorheen!;)

6. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik lees ook van je clerage en zou om eerlijk te zijn, niet tot woensdag afwachten met bellen en deze afstanden blijven lopen. Rustig aan tot je duidelijkheid hebt, het kunnen harde buiken zijn ( Ik kreeg harde buiken door blaas ontsteking, zodra ik opstond werd mn buik hard bij de jongste ) maar jij hebt er wel een complicatie bij met je baarmoederhals....

7. happynienja

happynienja Fanatiek lid

8 aug 2007
    3.178
    0
    0
    Julianadorp
    Dat heb ik ook als ik al 2 minuten loop!
    En heb al veel last van harde buiken en voorweeen..

8. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Zal ze voor de zekerheid wel even bellen want het is wel heel vervelend.

P.'s maya zo herkenbaar! Hier ook op mijn blaas en laatste plast ik zou ik mijn broek haha lang leven zwanger zijn !

9. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Hoe is het nu? Want ik ben wel benieuwd

10. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Beetje hetzelfde , ga morgen de verloskundige bellen( dan hebben ze spreek uur)
    Ben nu namelijk ook niet thuis( Zutphen en woon bij Haarlem)
    Maar wil zeker dat ze even kijken want voelt niet fijn dit en geeft veel onrust.

11. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Maar je doet toch wel rustig aan met je verkorte baarmoedermond en last van je buik? Denk aan jezelf hoor!

Deel Deze Pagina