Hey meiden, Hier nog een andere vraag; is hard muziek slecht voor de baby zo vroeg in de zwangerschap? Ik moet zaterdag avond naar een thema avond toe en ben er best wel bang voor.... Ik hoor het graag! Groetjes
Volgens mij is dat pas later in de zwangerschap en dan is het volgens mij niet eens zo slecht maar gewoon iets waar de kleine van zou kunnen schrikken of niet prettig zou kunnen vinden. Maar zeker weten doe ik het niet hoor! Liefs Jessy
Ik laat mijn baby al wennen aan house muziek. Hihi... Sputtert gelukkig niet tegen. Ik moet er niet aan denken dat ons kindje straks van andere muziek houdt. Maar ja, papa en mama zullen toch van hem/haar houden.
daar kan je bij mij weten geen mk van krijgen, dan zou je niks meer kunnen, er zijn overal wel trillingen
kan geen kwaad verder denk ik.. Miskraam is alleen een celdelingsfout en heeft verder niets met de buitenwereld te maken zoals muziek o.d.
Ik geloof ook niet dat je daar een miskraam van kan krijgen. Ik ben terwijl ik zwanger was zonder dat ik het wist naar een housefeest geweest en daar heb je natuurlijk heel was bass in die muziek. Toen ik een weekje of 11 was ben ik via mijn werk naar een concert van Marco Borsato geweest. Ik werk in de reiswereld en dus is het merendeel vrouw. Er liepen op dat concert ook heel wat zwangere vrouwen rond. Ik zou alleen niet te dicht bij de boxen staan.
Zolang je nog lekker mobiel bent zou ik alles doen wat je anders ook deed! (op hele extreme dingen na uiteraard ). Veel plezier zaterdag! Elmo
wij zijn vrijdag uit eten geweest en daar stond wel erg harde muziek aan moest gillen om wat te zeggen en beebje kan vanaf een week of 17 wat horen net als jij zoals je onder water bent zeg maar en eerder nix nou ik heb het geweten hoor schoppen en duwen pfff zaterdag zijn we naar guus meeuwes geweest en dat beviel beter ha ha zo rustig als het maar zijn kan dus ! dat wordt nl talige muziek
Gelukkig dat ik dit hier lees, vrienden hadden me gisteren meegenomen naar een feest waar we elk jaar samen heen gaan en maakte me ook best wel zorgen omwille van de harde muziek. Ben nu toch wel opgelucht.
Ik ga dus over twee weken ook naar een concert van muziek met een vrij harde bass (hiphop r&b). Ik vraag me ook af of het wel goed is maar ik heb er wel even zin in, ik ga al zo weinig uit momenteel. Ik weet dat je die bass dan gewoon in je buik voelt trillen. Kan dit echt geen kwaad? Behalve dan dat de baby het natuurlijk wel voelt / hoort.
Met 20 weken kunnen ze wel horen. Ik luister thuis naar echt harde housemuziek (Hardcore) en de baby vind het allemaal best. Ik heb begrepen dat wanneer ze het niet leuk vinden ze gaan bewegen en schoppen. Maar dat is bij mij thuis of in de auto uitgebleven. Sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik niet meer naar een feest geweest maar dat heeft meer te maken met het feit dat er soms wat vechtpartijtjes zijn of wat geduw en daar wil ik niet tussen zitten.
Ik ben pas geleden ook nog naar een hip-hop evenement geweest en kan helemaal geen kwaad (tenzij je tussen al die mensen gaat staan springen natuurlijk)