kan het dat als je je menstruatie gehad hebt ik ga er van uit dat t dat was al was deze anders dan normaal en korter je toch zwanger bent ? ik voel me zo raar mn borsten doen al een 2 weken pijn en ben vaak duizelig ik zou t toe willen zeggen aan de aankomende eisprong maar ik heb er al een hele tijd last van ik snap er echt niks van en om nu te testen lijkt me ook zo wat veel liefs mieke
hoi Mieke, als je menstruatie korter was dan je gewend bent zou je wel zwanger kunnen zijn. De enige manier om erachter te komen is testen. Ik zou dus maar een testje doen, dan weet je het zeker. Succes! Mirjam
oei ja dan zal ik een testje gaan halen vandaag want ik was echt heel anders ongi als normaal minder ,niet zo lang en normaal heb ik ook best wat stolseltje (sorry) maar nu niks en ik blijf zo draaierig en misselijk en mn borsten doen al best lang pijn heel erg bedankt en ik laat t weten wat het resultaat is veel liefs mieke
hoi mirjam, helaas ik heb getest maar negatief dus we gaan maar weer verder met hopen veel liefs mieke