wow, ik had hem bijna besteld dus, klik net I-deal betalen aan! Ik heb dus maat 85E momenteel... dus dat gaat m niet worden dan als ik jouw maten hierzo lees. Ik zoek dus ook een fijne voedingsbh. Nu trek ik steeds mijn eigen bh aan de kant maar het snijd aan de onderkant mijn borst af... lijkt me niet goed voor de melkkliertjes... Maarre... anders toch maar een dure Anita ben ik bang. Pfff, balen zeg weer een hoop geld en misschien niet zo lang nodig.
Ik heb destijds een paar bh's besteld bij prettymum.nl die hebben in elk geval een grote range qua maten (heb normaal 80D maar kwam al voedend zeker tot F). Niet erg stevig maar in het begin had ik daar niet zo veel behoefte aan. Die bustier-achtige beha's droeg ik vooral 's nachts toen ik nog flink lekte. Goede ervaringen met deze online winkel; een keer hadden ze een verkeerde opgestuurd en die heb ik heel makkelijk kunnen omruilen. De meeste beha's die ik via die winkel had gekocht, hadden ze trouwens ook bij de winkel van mijn kraambureau. Een of twee van die bustiers kun je rustig voor de bevalling al kopen, die rekken zo'n eind mee... maar een 'passende' beha vond ik niet te doen; toen de voeding op gang kwam kreeg ik er een cupmaat bij. Later heb ik (op vakantie) echt een supermooie voedingsbeha van het merk Hot Milk gekocht. Die zijn in NL maar op een paar adressen te koop, maar ik ga er deze keer zeker nog een paar aanschaffen. Echt mooi, voorgevormd, ook in grotere maten verkrijgbaar, met bijpassende onderbroekjes.
Vreemd.... Ik heb kledingmaat 38/40. BH maat 80D. Nu met BV draag ik 80E. En mijn Noppies voedingsbeha is echt een M/L. Oke, ik had ook een XL kunnen nemen, maar met een beetje proppen pasten ze er in en vielen er niet meer uit. Voor mij goed genoeg. En hij knelt niet, echt niet! Misschien omdat mijn boobies niet van die pamela harde ballen zijn, maar zachte (ofwel slappe ) ballen ?!?. Lekker plastisch allemaal haha .
Hihihi... Hier ook geen harde ballen, maar zachte theezakjes... Mijn zus heeft die noppies bh gekocht toen ze bv gaf, en ik heb hem van haar gekregen. Hij was al die tijd al zo klein, dus misschien dat zij hem in de droger heeft gehad of te heet gewassen heeft?