aankomen..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door miekie82, 7 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    Ik vraag me af hoeveel jullie zijn aangekomen in de eerste weken! Ben nu bijna 12 weken zwanger en ben nog geen kilo aangekomen, ik heb niet hoeven spugen dus daar kan het niet aan liggen...is dit normaal?
    Hoeveel zijn jullie aangekomen die eerste 12 weken? En konden jullie aan de buitenkant al iets zien? Hadden jullie bij 12 weken al een beginnend buikje?
    Veel vragen weet het..maar ben gewoon een beetje onzeker of alles wel goed gaat!

kus miek

2. Hester

Hester Niet meer actief

Volgens mij kan het allemaal hoor!
    Ik ben nu ruim 9 weken en nog geen gram aangekomen en heb ook helemaal niets van een buikje. Dat komt allemaal vanzelf, sommigen hebben pas met 20w een beetje buik.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Kom net weer bij de VK weg, en ik ben helemaal niks aangekomen! :D

4. kimmie4

kimmie4 Lid

11 apr 2006
    31
    0
    0
    bij mijn zag je ook al rond de 13 week een buik kon ook al niet me broeken aan iedereen dag ook dat ik heel dik zou worden maar nu ik morgen 8 maanden ben ben ik maar 8 kilo aan gekomen en echt alleen me buik ik had van de week al me broeken in de was zitten heb ik me heup broek aan gedaan ging prima en die broeken waaren voor me zwangerschap dus gelukkig groeit alleen me buik

liefs kimmie

5. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik was juist in de eerste weken heel veel aangekomen en nu ik echt begin te groeien valt het niet meer aan de weegschaal af te lezen, sta al sinds week 9 op hetzelfde gewicht ongeveer! :)

Alles is mogelijk dus!

6. taschke

taschke Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.356
    13
    38
    verkoopster ruitersportartikelen
    landen/ belgie
    ik weeg nog altijd minder dan voor mijn zwangerschap.
    Ik ben maanden misselijk geweest en kon niets binnenhouden :(

Zelfs nu ik terug normaal eet,ben ik nog geen grammetje bijgekomen! :D

7. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    In princiepe is het juist zo dat je de eerste weken niet aan komt. Alleen je darmen werken trager en dus meer een opgezette buik.

Het is zo verschillend voor de een en ander.

De een komt niks aan, de ander een beetje, weer een veel en nog een valt zelfs af hihi.

8. Sylvie

Sylvie Fanatiek lid

20 nov 2005
    1.733
    0
    0
    Belgie
    Was afgevallen de eerste weken maar had wel al een beginnend buikje.

Grtz x

9. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ben ook nog niet aangekomen.....tja de weegschaal zegt de ene dag wel eens 0,4 meer of minder, maar dat ligt maar net aan het avondeten ofzo, hahaha....

In alle boeken staat dat je vanaf 12 weken gemiddeld een halve kilo per week aankomt, maar die boeken...........................die kunnen me zoveel zeggen, gelukkig zijn niet alle vrouwen exact hetzelfde zwanger! Toch?

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.800
    113
    Ik in de eerste 3 maanden 2,5 kilo.

Ik heb echt geen idee hoe dat komt. Ik at niet anders, zelfs minder. Misschien hield ik al gelijk vocht vast?

Nu ben ik in totaal 3 kilo aangekomen. Ik pas maat 28/30 levi spijkerbroek nog( ik had 27/30), maar niet meer om de buik.

11. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik was na 12 weken juist al zo'n 8 kilo aangekomen door de misselijkheid (moest blijven eten en dan word je zelfs van crackers dikker :D ). En had ook meteen een enorme buik. Daarna is het veel geleidelijker gegaan.

Kortom: het is voor iedereen anders. Zolang je gezond (probeert) te eten en de kleine goed groeit hoef je je echt geen zorgen te maken. In principe is alles normaal.

12. Cis

Cis Actief lid

12 jun 2006
    274
    0
    0
    Ik ben eerst alleen maar afgevallen.
    Vanaf week 21 ongeveer is mijn buik een beetje begonnen te groeien. En ik ben sindsdien heel langzaam, in totaal nog steeds maar 1,5 kg, aangekomen.

13. Esma

Esma Bekend lid

Ik heb een buikje, maar dat zijn mijn darmen :)
    Ben 1 kilo aangekomen, omdat ik zoveel feesten heb bijgewoond en veel gegeten heb :).

14. slingding

slingding VIP lid

9 apr 2006
    5.425
    1
    0
    verzorgende IG
    Middelburg
    in het begin kwam ik ook niet vweel aan maar vanaf 28 weken gaat het hard ik komnu ruim 1 kilo per week aan.

15. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.797
    28
    48
    noord holland
    thx meiden! scheelt een hoop onzekerheid als ik hoor dat meerdere meiden nog niet aangekomen zijn! Ik heb alleen nog maar een bobbeltje onder mijn navel dat dikker is.. Gewoon een schattig bolletje!
    Moet eigenlijk blij zijn dat ik nog niet aangekomen ben..
    kus miek

16. uschel

uschel Actief lid

16 jun 2006
    115
    0
    0
    Bloemist
    Zwijndrecht
    hoi,

ik ben tot nu toe 3,5 kilo aangekomen,
    tot 12weken helemaal niks geen kilo, geen buikje