jawel hoor, verkopen ze hier wel maar ook enkel in bepaalde boetieks. de boetiek hier in de buurd is niet zo een vriendelijk eigenares. toen ik mijn maat zei tegen haar en dat ik een md wou keek ze me aan of ik gek was. ze had die lijn niet voor de grotere maten en ze zou die bestellen, is ondertussen al meer dan een jaar geleden en heb nog niets gehoord. ik ga gewoon altijd naar hetzelfde winkeltje , daar hebben ze mijn maat op de klantenfiche staan en zo een vriendelijke eigenares
Ja ok ik snap het al , jij dacht ' zever maar wat verder tegen een ander' . MD wordt juist algemeen veel in grotere maten gekocht! Ik ga ook meestal in dezelfde winkel, ze kennen je idd en een beetje klantvriendelijkheid is wel het minste dat je mag verwachten.
Zit die "flap" de baby niet in de weg met open doen..... ik bedoel ik had laatst een beha in me hand en als je die opendeed... dan was het een hele stugge flap... en de baby zou daar echt last van hebben...omdat je baby eigenlijk " onder je borst hangt" ...
ja ze zei dat ze meer klanten had voor de kleinere cupmaten. nu weet ik uit ervaring dat ze inderdaad een reeks hebben waarvan het tussenstuk tussen de cups hoger is en een rugsluiting meer hebben en wat bredere bandjes voor de d en e cups, die heb ik ook altijd, zij nam enkel de kleinere maatjes in stock waarom verkoop je dan md zou je zeggen he 8)
hallo, ik heb ook een D-cup en heb voorlopig nog maar 1 voedingsbeha van het merk anita! ik ben er zeer tervreden van! koste wel iets van een 54 euro! ben van plan om er binnenkort nog een aan te kopen!
Iemand ervaring met de borstvoedingsbh's van de H&M die grijze van Eur 12,90? Is het wat? En bestaan er ook borstvoedingsbh's met beugel en dan een pushup effect, ik vind dat zo lekker zitten als er van die kussentjes in zitten.
ik heb H&M voedingsbh's, draag ik nu als zwangerschapsbh's. zitten niet verkeerd, maar niet te vergelijken met de Anita's (die zitten zoooo fijn!). ze zijn redleijk stevig (H&M), dus da's wel fijn. heb ze met en zonder beugel, en ik vind die met beugel vrij groot vallen. even goed passen dus, en niet klakkeloos je normale maat meenemen! push-up beugel-voedingsbh's bestaan denk ik niet, hoor. je borsten groeien een eind, dus die push-up heb je dan niet bepaald nodig ( ) en elke vorm van extra druk tegen de borst wordt afgeraden ivm stuwing en dichtdrukken van melkkanaaltjes.
ik had ze van hotmilk, een leuk merk met lekker vlotte bh's, voor de niet al te grote borst (ik had D) www.hotmilklingerie.co.nz (ik heb ze via de uk besteld) superkwaliteit!
Heb die van anita, zitten fijn en blijven na 100.000x wassen nog mooi. Waar ik alleen van baal zijn die brede schouderbandjes, maakt in de winter niet uit, maar zomer's ist vervelend. Heb onlangs pas die besteld met leuke bloemetjes (in febr. komt de nieuwste uit), weet nog niet hoe die zich houden in de was, ik neem aan dat dat goed zit. die van MD zijn super, die had ik ook graag gehad, helaas niet in mijn maat te krijgen (G/H)
MD kun je in Den Haag kopen in de Marlies Dekkers winkel (Denneweg 62). Op de site van MD staan ook andere winkels, die kun je anders vast wel bellen om te vragen of ze de maternitylijn verkopen. In Den Haag zit in dezelfde straat op nr. 54a P'tite Sophie. Die verkopen prachtige borstvoedingsbh's die je ook al as zwangerschapsbh kunt gebruiken, wel een heel andere stijl dan MD. Die 2 winkels zijn beslist een tripje Den Haag waard. P'tite Sophie is niet superduur, maar ook zeker geen Hema prijzen (de mijne zijn ca. 60 euro). Een deel van hun spul kun je ook online bestellen via http://www.zwangerschapslingerie.nl/.