Hallo dames. Op 14 februari ben ik trotse mama geworden! Nu gaat het BV goed en ben ik op zoek naar een aantal voedingsbh's. Dit is door mijn maat lastiger dan ik had gedacht. Iemand nog tips waar je grote voedingsbh's kunt kopen? (maat E105) Alvast bedankt! Groetjes Sharonn.
Hier heb ik advies gevraagd bij de borstvoedingswinkel, maar ik weet niet of er ook zoiets bij jou in de buurt zit... Ik heb zelf gekozen voor voedingsbeha's van Anita, die vind ik erg fijn. Misschien dat je op internet kunt zoeken waar ze die bij jou in de buurt verkopen? Die heeft ook veel in grotere cupmaten, ikzelf heb namelijk 80I!
Zelf van de otto gekozen. Denk dat ik dezelfde maat heb. Zou ze bijna naar je op willen sturen, maar ze zijn verkleurd door transpiratie. Otto heeft van petit fleur, grote maten.. Op de site, twee stuks voor 31 euro. Roze met strikje en een witte. Zonder beugels,maar zat erg stevig. Zat ook niet zo bloot met deze bh's
Heb t al vaker geplaatst, maar ik zweer bij elomi (80H)... Grote Maten VoedingsBH | VoedingsBHs | Grote-Cupmaten.nl
maar vinden jullie die beugels niet eng? Ik ben dan bang dat er wat afknelt en ik een borstonsteking krijg. Ik heb zelf een beugelloze Anita maat 100G.. hij zit heerlijk, maar het is een afschuwelijk sexloos harnas!
Ik kreeg juist BO van bh's zonder beugels, omdat ze dan niet goed genoeg uit elkaar gehouden werden.... Deze (beugel) BH's zitten perfect, ik slaap er zelfs mee ( nu niet meer, ze zijn nu zindelijk ).
Rondom Eva heeft ook grote maten. Ik kon de eerste maaanden ook alleen zonder beugels. Inmiddels laat ik van mooie beugelbh's, voedingsbh maken.