Hallo meiden, Ik ben op zoek naar borstvoedingsbhs en net als bij mijn eerste vind ik alleen OF oerlelijke BH's OF heel dure. Iemand tips voor mooie en een beetje betaalbare BH's? groetjes van Jacqueline PS: gisteren bij Livera geweest, daar hadden ze 1 model, lelijk en 50 EUR. Toen ik vroeg of er niets mooi was, zei de verkoopster: "ach, het is toch maar voor even" .....
"'t Is toch maar voor even." -> Wat een belachelijke opmerking! Sommige vrouwen beginnen ze al te dragen tijdens de zwangerschap. Als je niet snel weer stopt met borstvoeden draag je ze meer dan een jaar! En dan mogelijk bij een volgend kindje weer.
Inderdaad en omdat ik de eerste keer niets moois kon vinden voor een redelijke prijs heb ik een jaar rondgelopen met die prachtige Hema voedingsbh's. Erg praktisch hoor, maar nu wil ook iets moois.
Ik heb alleen online tot nu toe mooie beha's gezien, maar dat vind ik zo vervelend omdat je dat niet goed kunt passen, moet je alles weer terug sturen ed. Wel laatst eentje gekocht bij de prenatal, was zo'n 20 euro en was maat 80E geloof ik. Niet echt super, maar wel goed voor eens wat afwisseling. Ze zijn idd erg duur vaak. Trouwens bij de hunkemoller worden ze helemaal niet meer verkocht.
Bij mijn oudste (bijna 11 nu) was het inderdaad huilen in Nederland qua bv-bh's. Vaalwitte harnasjes. Ik had toen het geluk dat ik tijdens een vakantie in Engeland en Australie een paar leukere modelletjes kon aanschaffen (hij kreeg een paar jaar bv, dan wil je wel). Maar toen zijn zusje geboren werd 3,5 jaar later was het al een stuk beter, je had toen al panterprintjes van Bravado en Beginnings enzo. En tegenwoordig heeft zelfs Marlies Dekkers ze in haar collectie! Het is wel even zoeken, maar als je naar de wat betere zaken gaat, en een beetje zoekt op internet is er echt veel te vinden hoor!
Bedank voor je reactie! Ik heb al aardig gezocht, maar kan het niet vinden... Ik koop het liefst via internet, heb je URL's voor me? Overigens klinkt Marlies Dekkers wel redelijk duur, is het qua prijs dan nog wel een beetje te doen?
Geen idee wat je mooi/leuk vind, maar heb je al eens op www.borstvoedingswinkel.nl gekeken? Daar staan ook een aantal voedingsbh's, misschien zit daar wat voor je tussen. Verder geen idee, draag hier alleen nog maar 'gewone' beha's !
hoi hoi bij prenatal hebben ze best leuke hoor voor een aardig prijsje. En ook verschillende kleueren (wit zwart rose) Ik heb er een paar en ze zitten lekker, ook voor een grotere cupmaat.
hmm, misschien ben ik dan toch te kritisch.. De HEMA bh's vind ik niet mooi (die heb ik nu), die van borstvoedingswinkel en prenatal vind ik te duur. Wordt lastig dan, ben ik bang! In ieder geval bedankt voor de reacties!
Hmm dan zal het denk ik idd lastig gaan worden. Misschien zoeken naar iemand (via marktplaats ofzo misschien) die een gewone bh voor je kan 'verbouwen' tot voedingsbh? (Of zelf doen als je handig bent).
Bij H & M hebben ze ook nog wel nette en betaalbare voedingsbh's. Ook iets met een kantje geloof ik. Bij de Wibra zijn ze nu in de aanbieding.