Ik wil jullie gewoon even vertellen dat ik begonnen ben aan een opleiding borstvoedingsdeskundige. Ik wou het al langer doen, maar was nog bezig aan een opleiding kleuterjuf. Nu studeer ik normaal volgende maand af, en was er weer ruimte en tijd om iets nieuws te doen. Straks ga ik naar de bibliotheek om daar boeken te halen die ik moet lezen als start. En dan begint de opleiding. Leuk he? Ik kijk er echt naar uit!
wat leuk saar! en wat een moed dat je nu je net een opleiding hebt afgerond alweer een nieuwe oppakt veel succes!
de juiste titel van de opleiding is 'borstvoedingsconsulente'... Ik zie net dat ik er iets anders van heb gemaakt .
Stranger, het is bij een vrijwilligersorganisatie. En de opleiding is van hun. Heb al de boekenlijst doorgekregen die ik als start moet lezen. Acht verplichte boeken, 3 warm aanbevolen en 10 aanbevolen. Dus weet wat te doen .
Wat leuk Saar! Heel veel succes en hoop dat je veel moeders en kindjes op de goede weg kan gaan helpen!
Oeh leuk. Ik zit er ook al over te denken om dat te doen maar dan echt lakatiekundige. Ga jij straks als vrijwilliger werken of betaald?
het is als vrijwilliger. Ik kijk er echt naar uit en wil nu al alles beginnen lezen. Maar moet van mezelf eerst mijn school goed afronden voor ik me er volledig op stort! Dees, wat houd je tegen! Kathy, dank je wel !
Wat me tegenhoud? De tijd, het geld. Ik heb nu een baan van 24 uur en kom al tijd tekort. Als ik dan ook nog eens een studie moet gaan volgen. Daarbij is het in Hasselt en dat is toch ruim een uur rijden 2x per dag. Wie weet, ooit.......
Kan je het daar officieel volgen? Dat wist ik niet. Je kan het ook doen zoals ik nu, heb je geen geld nodig. Maar tijd wel natuurlijk! Maar ja, wie weet... ooit...
Ja in Hasselt zit de opleiding, Google maar eens Vrijwilliger kan ik doen als Luuk wat groter is. Maar ik zou het graag doen. Ik heb alle tegenslagen gehad die je kan hebben dus ben aardig ervaren nu