Hoi hoi, ik ben druk bezig met de baby-uitzet en wil straks graag borstvoeding gaan geven. Nu kwam ik op internet een soort sjaal of doek tegen die je kunt gebruiken om je borsten te bedekken als je borstvoeding geeft: De PrettyMum borstvoedingswinkel biedt alles voor borstvoeding met plezier; borstvoedingskleding, kolven, borstkolven, kolfaccessoires, voedingsbeha, borstvoedingsshirt, voedingskussens, zwangerschapslingerie, positiemode, meegroeibeha, borstvoedings Wat zijn jullie ervaringen? Is het handig (ik ben een beetje preuts)? Is het praktisch? Is het nodig? Alvast bedankt voor jullie reacties!!!!
Wil je veel buitenshuis gaan voeden dan? Want voor in huis lijkt het me niks, je voedt zo'n 6-7 keer per dag (en nacht) en ik heb dus kleding wat zo makkelijk mogelijk is, een bolero topje (schuif je zo omhoog) en een hemd eronder (schuif ik omlaag onder mijn borst) en dan bh losmaken. Maar ik ben niet zo heel preuts, alleen voed ik niet waar bezoek bij is, wel waar mijn vriend of moeder/schoonmoeder bij zijn, maar overig bezoek niet.
Die van kipkep lijkt mij wel handig.. En als die weer op de 9maandenbeurs zijn wil ik er ook echt wel even naar kijken! Want ik weet dan veel mensen t niet prettig vinden als iemand ergens zomaar gaat borstvoeding geven en gekolfde melk meenemen is dan wel ideaal maar wie weet heb je dat even niet als je onverwacht ergens heengaat? Of je hebt niet genoeg omdat je langer blijft? noem maar op.. Dus ik heb geen idee of t echt fijn werkt.. maar ik wil er wel naar kijken..
Mij lijkt het echt helemaal niets om zo een ding steeds om te knopen als ik wil gaan voeden of er bijv gewoon mee onder mn kleding te lopen! Ook een kipkep en die 'borstvoedingsburka' ook niet. Gewoon je kindje aanleggen evt een hydrofieldoek of een sjaal ofzo en er is niks te zien eigenlijk. Das dan toch gewoon echt dikke vette pech voor die mensen! Kijken ze maar lekker een andere kant op!! Natuurlijker dan het geven van borstvoeding is er bijna niets, dus hebben ze dat niet vervelend te vinden, daarbij, wat is er dan vervelend aan?!
Schijt aan die mensen, sinds wanneer heeft een baby geen recht meer op voeding? of hebben baby's meer recht op kunstvoeding? Nee hoor sorry maar dat maakt mij zo kwaad! Ik zou het zelf vervelend vinden zo onder een doek, ik kan je de borstvoedingskleding van BooB aanraden (ook te koop bij Prettymum. Dan is er niks zichtbaar... en zonder gehannes Ik denk trouwens dat het wel los loopt hoor... de eerste keren zijn spannend maar daarna let je we nauwlijks meer op
Geen idee of het handig is of niet, maar ik zou het nog niet kopen! Ik ben zelf namelijk erg blij dat ik niet vantevoren vanalles heb aangeschaft voor de BV omdat dat gewoon finaal mislukt is! Na een paar dagen kreeg Finn namelijkhoge koorts doordat hij geen vocht binnenkreeg (hartje zomer) We zijn toen met spoed overgegaan op FV. Als je het zou willen gebruiken kan je (mijns inziens) beter wachten tot het daadwerkelijk wat op gang is, anders heb je straks spijt dat je een grote uitgave hebt gedaan voor niets!
Geheel Off Topic maar plassen en bijvoorbeeld sex is ook heel normaal maar dat wil ook niet iedereen zien Ik weet wel dat dat iets heel anders is, maar kan er wel inkomen. Ik had het zelf ook wel fijn gevonden om (als het was gelukt) iets te hebben om alles te bedekken...voor mezelf! Het is toch iets intiems wat je niet met heel de wereld moet delen! Dus de uitkomst van zo;n doek oid vind ik super!