Mooie foto's weer Ik had in het begin geen moeite om in het openbaar (discreet) bv te geven maar als ik denk aan dat gestuntel, shirt omhoog ander shirt omlaag, bh los, compres eruit en dan soms ook nog de kleine vast tja .. gaat het nu na bijna 4 maand veel makkelijker haha
Vandaag weer eens nieuwe bvfoto's gemaakt. Ik had alleen nog maar echte bvfoto's van direct na de bevalling. Aan het eind van de middag lekker in het zonnetje op de waalsdorpervlakte.
LIgt het aan mij of kijken alle baby's zo mooi als ze drinken? Wat een waanzinnig mooie ogen komen hier voorbij!
Hier eentje met borstvoeding uit het flesje... We zijn druk aan het oefenen voor als ik straks aan het werk ga. Beetje off topic, maar ze kijkt me zo lief aan
Dit is onze foto van de allereerste keer aan de borst! Manlief stond er op dat de flitser uit stond! Zou niet goed zijn voor zijn oogjes..... Hier is ons mannetje denk een uurtje of 2. Bij een volgend kindje wil ik het echt direct aan de borst hebben.....
En van vandaag, de eerste foto dat ze met open oogjes aan de borst ligt! @ Musty: Jouw foto is ook echt heel mooi! @ Sukke: Hij is inderdaad wat donker, maar wel heel fijn dat je die foto hebt, toch?
Mooie foto's weer meiden! Hier eentje van vanmiddag, manlief vond het zo mooi om te zien dat hij het maar even heeft vast gelegd We zijn samen in slaap gevallen..
Bij mijn zoon heb ik maar 3 maanden bv gegeven omdat ik mijn medicijnen voor astma e.d. niet kon gebruiken en ik het niet meer trok, ondanks dat ik bv prachtig vond om te geven. Uiteindelijk bleek dat mijn HA gewoon te weinig wist van andere soorten medicijnen. Op dit moment ben ik helemaal over naar medicijnen die ik wél kan gebruiken tijdens zwangerschap en bv, en ik heb er alweer helemaal zin in, ik hoop het minimaal een jaar te doen. Hier een foto waar ik altijd nog een glimlach van krijg; Bekijk bijlage 156357 Een glimlach omdat ik er nog steeds echt het karaktertje van mijn zoon in herken, en omdat mijn borsten gigantisch waren(zeker in verhouding), van een bescheiden b ging ik naar een gigantische e.
Zo mooi al die kindjes aan de borst... Vind het zo erg dat het bij ons nooit gelukt is... lijkt me echt het mooiste wat er is! Maar ben blij dat mijn meisje alsnog mamamelk binnenkrijgt via de fles. Krijg alweer kriebels voor een tweede en ben zo vastberaden het helemaal anders te doen. Gelijk aanleggen, lactatiekundige erbij etc. Ik zou het zo weer doen maar hoop toch niet nogmaals fulltime te moeten kolven!
@Ikke; mooie foto weer! @Reintje; vind het super knap dat je full time kolft! en hoop zeker dat het bij een tweede wel live gaat lukken!