Lang geleden dat ik hier geweest ben!! (zwangerschapspagina in het algemeen) maar mijn kinderwens op het moment staat weer super hoog ! (helaas die van mijn man niet, die wil het bij 2 houden) ik bekijk door die kinderwens dus weer vaak de babyfoto's van mijn zoon en dochter... en nu kwam ik toevallig een filmpje tegen van Eline toen ze bij me aan het drinken was. ik moest gelijk terug aan dit topic denken zal hem even plaatsen!! x sharon YouTube - ‪bv 6weken.MPG‬‏
haha het was toen een slokop en nu ze 1 jaar is nog steeds! ik heb borstvoeding gegeven tot 6 maanden
mooie foto's weer! en filmpje afgelopen week heerlijk op de bank, en hij bleef me maar tevree aankijken *smelt* en hij groeit de pan uit zeg
na de voeding heerlijk slapen in het echte melk shirt... tekst: allemaal allemaal allemaal an de melk (tekst van mannenkoor karrespoor) http://www.zwangerschapspagina.nl/attachment.php?attachmentid=162037&stc=1&d=1308949813
Hier na 4 weken begonnen met fulltime kolven en heb heimwee naar het live voeden. Vandaag geprobeerd om weer live te voeden, maar na een voeding dronk hij zeker nog 110cc. Dus gaan we maar weer kolven.... Maar bij een tweede weet ik wel wat er anders gaat. Hoelang kolf je nu?
deze vind ik wel grappig. als ik hem vastheb wil hij zich weleens helemaal naar onder wurmen en dan door mijn shirt in mijn borst happen. ik dacht eens kijken wat hij doet. nou dat vond ie wel wat hoor Bekijk bijlage 166558
Op de kop, sorry! Ik voed nog wel met tepelhoedje, anders kost het hem teveel energie. Maar het gaat wel goed
och dat he ik 7 maanden gedaan. niks mis mee hoor. ineens was hij dat plastic ding beu en heeft hem er echt zelf tussenuit gepakt. nu heerlijk zonder tuutje
Haha, hier ook! Niet met 7 maanden maar al met 3,5e maand, toen trok ze het tepelhoedje er zelf ineens tussenuit en hapte dan gauw weer aan! Ik moest er wel om lachen