Geweldig weer dit topic! Nu kan ik er met mijn zoon ook 1 neerzetten. 2 weken terug hadden wij een fotoshoot en uitgerekend toen moest meneer honger krijgen Dus ik ging hem voeden. Ik had toen de fotograaf gevraagd of hij daarvan ook een foto wilde maken. Ik vind het echt een coole foto omdat hij zo relaxt op mijn arm 'hangt' en het oogcontact Bekijk bijlage 167296
Wat een lieve foto's zijn er weer bij gekomen! Ga straks vragen aan mijn mannetje om ook nog een foto van ons te maken
zucht, ik wil ook een foto, maar zodra papa in zicht is is het afgelopen met drinken en kan ze alleen nog maar naar hem lachen
mamavansimone ja dat is met ouder worden Ik mis soms me kleine baby aan de borst hoor Nu is het na 3 slokjes gedaan hahaha
Mooie foto's weer! Hier lukt het ook niet meer om een goede foto te maken, want zodra papa in de kamer is, drinkt hij niet meer, dan wil hij naar papa toe.
Mooie foto's weer! @ Wendy: Ik zou hem ook mooi ergens ophangen, is echt een superfoto! @ novmama: Ook prachtig! Net dat lieve gezichtje helemaal scherp in het midden, echt heel mooi! @ Musty: Echt superschattig!! Ziet er heerlijk relaxed uit! @ Me: Op vakantie... Wat heb ik een plezier en gemak gehad van de borstvoeding... En ook best makkelijk als je toch al in je bikini zit Watch the hand... Ik vind het ook schattig als ze de borst zo bezitterig vasthoudt...
Dank jullie wel Heb al een soort van halfbloot foto in de woonkamer hangen (en daar krijgen we al 'commentaar' op, niet dat ik daar wat mee doe, want hij hangt er al 2 jaar haha)
@ Mrs Hair; Oooohh schattig zeg, dat handje! Zoveel mooie foto's hier meiden! (Kan niet wachten tot ik weer mag )