@Elke, ik had het gemist, maar wat een verdriet zeg!! Veel sterkte!! Wat dubbel verdrietig dat je nu moet stoppen met de bv!
Hierbij een foto van mijn zoontje tijdens het drinken. Het is een enorme lachebek, en als je tijdens het voeden naar hem lacht of praat moet hij even loslaten om je te trakteren op een grote glimlach!
wat liiiieeeeffff!!!!! mijn zoontje doet dat ook, of als ik niet kijk doet hij altijd hm hm om mijn aandacht te trekken hehe
Hahaha, hm hm hier ben ik mama! Ik zie het helemaal voor me. Mijn man wijst me er wel eens op als ik aan het voeden ben, dan ben ik bv met iemand aan het praten en dan zegt hij: hallo, je zoon zoekt contact me je.... Heel vertederend he?
Oh wat een prachtige foto's hier! Al die mooie tevreden koppies <3 Ik hoop volgende week foto's te kunnen plaatsen want wij hebben dit weekend een fotoshoot! Kijk er zo naar uit!
Wat een mooie foto's zeg!! Had al eens in dit topic gekeken, en kwam hem nu weer tegen.. Dus dacht ook even een fotootje te plaatsen. Deze heb ik gisteren gemaakt met mijn Blackberry, dus kwaliteit is niet zo goed helaas!
Och Elke Zo droevig dat juist dat ook het laatste moment was - een dubbel afscheid. Oneerlijk is het leven Heelveel sterkte, lees verder met je mee op het andere forum
Alweer bijna 11 maanden (als je me dit 11 maanden geleden had voorspeld had ik je uitgelachen..) Bekijk bijlage 202784 Bekijk bijlage 202786 (opperste concentratie )
3 weken geleden hadden wij een fotoshoot. Van te voren had ik de fotograaf gevraagd of hij ook voedingsfoto's wou maken. Hij vond het geen probleem Ben zoo verschrikkelijk trots op het eindresultaat. Kon maar moeilijk kiezen welke 2 ik wou showen...
Dinges, mooi!! Wij gaan in januari ook een fotoshoot laten maken en ik wil dan ook een mooie bv foto.
Ik laat me hier graag inspireren voor de volgende keer (hopelijk!) en wilde even kwijt.. wat een snoepje is dit zeg! Zo lief en zo'n mooi ventje!