dinsdag 9 mnd borstvoeding ben zo blij nooit gedacht dat t me zou lukken! (ondanks alle hormoonellende) op naar 1 jr!
De eerste 3 maanden heb ik bv gegeven. Helaas ging me productie in een keer heel erg achteruit.. Toen op advies van cb overgestapt naar flesvoeding. En nu kan ze al helemaal zelf haar fles vasthouden!
Mooie foto's! Geweldig dat voetje! @Rosalynn, is jou productie niet erg teruggelopen? Hier krijg ik er zelf amper nog een drup uit. Ze vraagt er ook niet meer om, soms s nachts nog en wordt dan soms gefrustreerd omdat er niks komt. Vrees dat het hier einde verhaal is.
@Zoogcompressen: ik heb nu ook alvast weer 3 dozen in huis gehaald (terwijl ik pas over 8 weken ben uitgerekend, haha!) Wat bij mij heel goed hielp, was tegendruk geven (met een zoogcompres ertussen) op de tepel waar niet uit gedronken werd (anders spoot het eruit....) Hele mooie foto's dames!! Ik kan niet wachten tot het weer zover is!
Ik ben wat dat betreft us binne zuunig: Ik doe tijdens het voeden een spuugdoekje in mn bh zodat ik niet in 2 dagen tijd een heel pak van die compressen verbruik Misschien ook een idee??
was hier ook met drinken, dan liep de andere zo leeg. maar indd tegenduwen is de boodschap. en ah meiden, onze boobies worden vanzelf zindelijk
Ik gebruik de zoogcompressen van Jippies, zijn wat duurder maar absorberen veel meer en zijn een stuk dunner. Dus uiteindelijk goedkoper én mooier onder kleding. Via www.pasopshop.nl zijn ze het goedkoopst.
haha mijn boobies zijn nu tijdens het voeden nog niet zindelijk en mn meisje is inmiddels toch alweer 6 maanden