De hoofdreden dat ik met bh slaap is niet de lekkage hoor (wist trouwens niet dat het hielp om lekken in stand te houden), daarvoor zou ik inderdaad eerder kiezen om een handdoek onder mezelf te leggen (het is sowieso ook maar erg weinig wat ik nog lek). Maar ik kan niet zonder slapen zonder erg veel last te krijgen van mijn schouders, nek en borsten zelf. Mijn borsten zijn erg zwaar geworden toen ik zwanger was en helaas nog geen mm gekrompen sindsdien. Ook overdag kan ik geen 10 minuten zonder bh lopen zonder heel erge pijn te krijgen. Paardrijden doe ik met twee harnassen over elkaar. Had ik eigenlijk moeten vermelden, maar omdat het over lekken ging wilde ik niet aankomen met een compleet verhaal, we zaten nu al of topic.
Ik ben gestopt met het dragen van een BH in bed toen ik een dreigende BO had. Vriendlief vond het liever voor mn borsten dat ik ze 'de ruimte gaf' en oke, ben het lang niet altijd met hem eens gna gna maar het is goed dat ik hierin wel naar hem heb geluisterd!! Ik ben toen hempjes met spuugdoekjes op tepelhoogte gaan dragen in bed, met daaronder flanellen luiers op mn matras. Ik slaap nu al weer tijden met alleen een paar flanellen luiers op borsthoogte. Als mn dochter 's nachts wil drinken vouw ik een spuugdoekje in 3 (dus maak ik er een lange reep van) en houd een stukje onder mn oksel geklemd aan de kant waar ze niet drinkt. Op die manier druppelt de melk van de 'loopborst' niet op de flanellen luiers/matras en hou ik de boel BHloos dus netjes
Om ff off-topic te reageren, misschien handige tip; Ik leg altijd een waterdichte molton (eigenlijk voor in het kinderbedje) op het matras, onder de hoeslaken. Als ik dan een keer laat kolf, dan kan het lekken, maar komt het niet in matras. En je ligt niet op een dikke bult!
Als hè met je duim ofwijsvinger je tepel in te drukken, zoals je op een deurbel drukt stop je de melk ook, heb je geen doekje nodig.
Ehh dat werkt niet bij mijn toeschieters Het blijft gewoon lopen/sproeien, hoe hard ik ook druk. En als het wel stopt, dat begint het daarna alsnog. Óók als ik dan al klaar ben met voeden Ik heb eigenwijze boobies
Een dagje na geboorte, met zo'n middelvingertje al omhoog van "laat me even met rust met die mobiel."
Leuk die foto's! Ik heb 14 maanden borstvoeding gegeven en het is echt vertederend. Ik hoop dat ik straks ook weer borstvoeding kan gaan geven.
een foto van mijn dochter, ik ben zo trots bv loopt echt super vanaf de geboorte ze is nu 1 dag oud. bij sem lukte bv niet
dank je dames!!! het gaat hier nog steeds super!!!! Ik ben zo blij met mijn meisje..het is zo bijzonder om bv te kunnen geven. ben blij dat ze het zo goed doet. Heb gisteren alleen wat stuwing gehad maar nu nergens last van. Ze was wel 300 gram afgevallen maar de dag erna alweer 40 gram erbij en ze heeft bijna iedere x een plasluier en poepluiers zijn er ook genoeg haha