Ah, zo'n frummelke nog Super dat je voor hem kolft en dat het af en toe wel lukt. Heb je genoeg begeleiding bij de bv? Sorry, beetje OT
Bekijk bijlage 137790 Deze foto is vanmorgen gemaakt, ik gaf mijn jongste zoon voor het laatst een voeding. Hij is nu 20 maanden en ik vind het mooie leeftijd om te stoppen met de bv.
even heel late reactie haha. ik ben er al eens bevallen en nu loop ik er bij de gyn! ik vind het daar echt heerlijk bevallen super lieve mensen allemaal
Bekijk bijlage 137934 eergister, hij viel voor het eerst weer es aan de borst in slaap en dat in het licht! (mneer kan alleen verduisterd slapen en normaal dus niet in mn armen hihi)
Vind de foto's zooo mooi!! Kan nu met veel trots ook mijn borstvoedingsfoto plaatsen!! de eerste keer borstvoeding in het zh een paar uur naar geboorte!
Oh geweldig. Als ik die fotos van vlak na de geboorte zie baal ik echt dat dat bij ons niet gelukt is. Ik vind het zo geweldig om te zien hoe zo'n klein beebje weet hoe te drinken uit de borst, toch weer een wonder.
Prachtige foto's meiden!! Binnen in mijn hartje doet het wel pijn dat mijn zoontje het niet kon en niet geleerd heeft doordat ze hem op de couveuse afdeling al de fles moesten geven en hij erna niet meer echt wilde. Niet goed aanhappen of maar 5 min en dan klaar. Nu met de kma en alle stress wat we nog erbij hebben zijn we over gegaan naar fv. Hopelijk dat de volgende het wel mag leren.
Oh echt prachtig die foto's. Ik heb er nog geenéén en mijn dochter is al 9 weken. We gaan vandaag er eerst eens een mooie foto van maken!
Oh wat had ik gehoopt hier ooit een mooie foto met een wat oudere baby te kunnen plaatsen, maar helaas ben ik wederom te vroeg gestopt met bv geven... wat doet dat pijn! Hopelijk kan ik ooit accepteren dat het zo gelopen is. Hier is mijn dochter een paar dagen oud, zo voeden was eigenlijk de enige fijne houding door de snelle toestroom van mijn melk en haar reflux.