Ik vond zwanger zijn voor het grootste gedeelte waardeloos. Maar bv mis ik echt. Wat heb ik daar van genoten. Ik vond het prima toen het over was, maar kan echt niet wachten op een tweede. Wil zo graag weer.
En dan kijken die kleine oogjes je aan ooh daar kan ik gewoon naar toeleven. Jammer dat het nu toch echt tijd is om te beginnen met bijvoeden, ben zo blij dat ik haar altijd live kan voeden.
Wat een moppie zeg! Ik vind het nog steeds heerlijk die oogjes die je zo smeltend aankijken! En hoezo kan je niet meer live voeden als je begint met bijvoeden? Ik heb nooit anders gedaan!
Nee het is niet zo zeer dat ik haar niet meer live kan voeden, dat doe ik nog steeds. Maar meer dat ze nu meer nodig heeft dan borstvoeding alleen . (ze is nu bijna 7mnd)
Ach so! Dat herken ik wel; ik zat bij de eerste boterham ook met tranen in mij ogen. Is alweer lang geleden, ze worden op gegeven moment groter. Mijn zoontje ging na het starten van bijvoeding overigens niet minder drinken, ik gaf eerst borst en gaf vast eten in stukjes en ben de bv het eerste jaar echt als hoofdvoeding blijven zien!
Bekijk bijlage 139127 Wat een mooie foto's. ik kom ook even spammen mijn dochter heerlijk in slaapgevallen aan de borst.
Wat een mooie foto's! Hier mijn mannetje aan de borst, vanmorgen, lekker relaxed in bed. De stress op de foto die ik er hiervoor opzette, is helemaal weg.
Wat een prachtige foto's! @cossy! wat een mooie ogen heeft esmee. die foto deed me denken aan 1 van mij. Van de 2de toen ik 6mnd had gehaald. (vraag niet hoe en kort daarna was het helaas ook over. dus een hele speciale foto voor mij wil m ook ff spammen) http://www.zwangerschapspagina.nl/members/26847-albums6544-picture34516.jpg ik krijg hem er niet anders in