Wat een leuke foto en wat een heerlijk relaxte houding! Die wil ik ook wel eens gaan proberen binnenkort, bedankt voor het idee!
allemaal zo mooi, zo puur ik moet ook heel dringend een foto maken lalalamanon dat ligt heerlijk zo volgens mij
thanks! het is ook heel relaxed, eerts lukte dat niet zo. maar nu wordt ze er heel handig in. zodra ik mijn tepel laat zien, komt ze naar me toe gekropen en hop...drinken maar. maakt niet uit in welke houding... alles kan! heerlijk! mamaesther: echt een leuke foto: zo mama, ik wil best met je op de foto, maar dan drink ik ondertussen wel gewoon door! hihhi
Het werd wel eens tijd voor een nieuwe, ik zit er niet zo gemakkelijk bij deze keer, ze wilde niet slapen dus dan maar even snel de tiet erin Zij lag overigens *wel* lekker want zo viel ze uiteindelijk wel in slaap. Hier is Simone precies 8 maanden.
bij ons dochtertje lukte t niet volledig bv ivm productie nu gaat het super bij ons manneke ben zo blij en zo trots, hij groeit er ook super op! en t is zooo gemakkelijk de eerste keer direct na bevalling
juist geboren heb maar 1dag en half borstvoeding kunnen geven jammer genoeg maar ben blij dat ik toch een foto heb
Bekijk bijlage 147011 Voor het eerst echt wat gedronken in het ziekenhuis. Hoop nog lnag borstvoeding te geven heb al zoveel tegenslagen gehad maar we geven niet op.
leuke fotos hoor! ik heb ook nog een oude, en jammer genoeg onduidelijke foto, maar heb er helaas niet veel meer... Bekijk bijlage 148534
Lief allemaal hoor! Marb, schattig koppie! Probeer binnenkort ook weer eens te maken maar vrees ook dat het moeilijk wordt