Voor mij even een 'trip down memory lane'... Sil was hier een paar dagen oud en ik vond het zo mooi & bijzonder! Ik heb heel erg genoten van mijn 4 maanden als BV-mama en vind de paar foto's die ik ervan heb dan ook erg bijzonder. Deze vind ik gewoon mooi, omdat ik hier heel goed op zie hoe HUGE mijn borst ineens was (heb van nature maar een sneu A-cupje, dus was ff wennen)
dacxht maar 1 foto te hebben, maar gelukkig heb ik er nog een paar... waaronder deze dus: Bekijk bijlage 149158
nou ook de mijne maar even showen. mijn vriend vind het vreemd om foto's te nemen van de bv. maar ik vind het juist mooi.
Wat een prachtige foto's allemaal!! Op deze proberen we even een andere houding, ging best Bekijk bijlage 150743
Wauwie hihi. Ik denk dat onze dochter niet heel veel weegt nu. Hihi. Dat is dan ook wel een slanke dame.
Knijn: Haha, die eerste foto, leuke houding, ziet er erg gezellig uit Wel grappig dat Jelmer en Maud bijna even groot zijn, Jelmer is alleen iets langer, maar wel even zwaar. Ziet er gezond uit, heerlijk.
Ja cool he! Zat ook echt wel prettig, voor Maud ook. Ze hield de borst ook met 2 handen vast, een echte boobbottle Jelmer en Maud wegen idd bijna hetzelfde, grappig! Lekkere dikkertjes, haha.