borstvoedingsfoto's

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door surf, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36

@ daan... gewoon weer voor gaan bij onze meis was de bv een rampage... pas een week na de bevalling begon ze te zoeken en te happen, maar we hadden kunstvoeding al moeten starten omdat ze meer dan 10% was afgevallen
    daarna kreeg ondanks alles (intensief kolven, neusspray, hulpsetje) productie niet meer bij dus tot 5 mnd 50/50 gedaan

maar nu loopt t als een trein :D

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ga er ook weer voor hoor. Heb sinds het stoppen (en dat is dus al een hele tijd geleden) nog weer dingen gelezen die ik niet geprobeerd heb. Tepelhoedjes bijv. (ik heb vlakke tepels), ik zou geen lepeltjesvoeden meer doen, maar vingerfeeden. Wbt het kolven zou ik het niet anders doen. Ik kolfde vaak genoeg. Borsten masseren, warmte compressen ook gedaan.

Mijn vk was ook een lk, ik heb veel aan haar gehad. Helaas moest Noor ook aan de kv, ze was suffig en zag er grauwig uit door ondervoeding. In eerste instantie zouden we dat 3 dagen aankijken, maar toen was ik al zo over mijn toeren (voeden (met en zonder lepeltje), kolven, aanleggen), dat ze mij adviseerde om te stoppen met bv. Ik heb nog extra dagen kraamhulp gekregen om me te helpen. Dat was heel erg fijn.

Toen ik eenmaal de 'keus' gemaakt had om te stoppen, heb ik nog lange tijd Noor aan de borst gehad, gewoon voor het gevoel (ik vond het zo fijn, moest wel stiekem, want iedereen in mijn omgeving vond het stom dat ik door wilde gaan.) en in de hoop dat de productie toch meer zou worden. Gebeurde niet natuurlijk.

En hoe ik me ook had voorbereid, ik lees hier nog zoveel bemoedigende verhalen. Ik ga er zeker weer voor.
    Oh, ik zal nog even een foto posten. Want die van mij, mag er vast wel bij.

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dit soort verhalen geven me echt de moed om de volgende keer echt door te zetten. Wat een ander er ook van zegt.

Fijn joh.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier een bv foto van mij:

5. Elmo

Elmo Niet meer actief

6. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ daan... tja de omgeving.... in onze fam is bv een vaag iets, wil bijna zeggen raar.... ben de eertste die bv geeft, daartegenover vind schoonfam t geheel normaal

op dg1 kraambezoek van mn eigen vader die begon al met de opmerking : waar begi je in hemelsnaam aan met die ellende :x:(
    dat maakte dat ik weigerde op te geven en zover ben gegaan ondanks idd ook adviezen om te stoppen voor mn eigen rust

nu wist ik een hele hoop andere dingen die ik toen niet wist, heb ook direct lactatiekundige in t ziekenhuis bij me laten komen en thuis ook nog ect
    eerste 2 wk waren door bikkelen, had kloofjes ivm het wennen van mn tepels aan t voeden maar nu gaat t zoooo makkelijk

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :D super toch....

effe kijken heb maar heel weinig foto's van onse meis en bv

eerste keer dat ze echt goed aan de borst lag (lactatiekundige naast me) 2 wk na bevalling

8. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Jeetje wat erg als je familie het niet snapt zeg. Lijkt me vreselijk.
    Hier erg pro-BV familie én schoonfamilie dus voel me van alle kanten gesteund... Ze laten ook regelmatig weten dat ze het top vinden dat ik nog voed.
    Lijkt me heel moeilijk hoor, als je familie het niet begrijpt...

Mooie foto's gezien weer!

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Het was niet zozeer dat ze het borstvoeden niet begrepen. Ze begrepen niet dat ik ondanks alles door wilde zetten. Ik zat er helemaal door heen, maar vond het voeden zo iets moois. Mijn eigen kleine meisje die (bijna niets, maar ok) mijn voeding kreeg. Ik troost me met de gedachte dat ze de belangrijke eerste melk wel heeft gehad.

bij een evt. 2e laat ik me door niemand meer op andere gedachten brengen.

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Heerlijk meid, dat het nu zo lekker gaat. You go girl!

11. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    En dan gaat het vast en zeker lukken!

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    :) Ik hoop het wel

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ elmo.. wat schattig van je zoontje... wij noemen hm inmiddels ons meis ook hm dan suffie :D hij heeft t al voor elkaar gekregen dat ie na 1 borst tijdens t boeren in zon diepe slaap was gevallen dat ie keihard begon te snurken :p:D

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.504
    36.456
    113
    @daan: gaat helemaal goed komen! Je wilt het zo graag, dan gaat het ook lukken. Hier de eerste ook maar een week bv gegeven en de jongste nu alweer 20 maanden aan de borst.

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.504
    36.456
    113
    En hebben jullie tips voor van die mooie foto's? Ik wil ook wat mooie borstvoedingsfoto's, maar dat lukt mij niet en mijn man kan al helemaal geen mooie foto maken. Bovendien vind ze alles zo interessant om zich heen dat ze dan direct los laat. Een mooie foto lijkt me zo leuk als herinnering.

16. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik lees mee. Ik wil ook eens een hele mooie BV foto, graag op een canvas voor op de slaapkamer.
    Lijkt me top om 'later' van alle kids een BV foto te hebben op canvas. :D
    Wil binnenkort wel eens beide mooie afstekende kleding aan doen en dan tegen de witte muur gaan zitten en manlief een hoop foto's laten schieten. Maar idd, de afleiding he... hihi.

17. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik wil dat ook graag maar hier idd ook de afleiding.

@Daan, gaat goedkomen! Heb nu ook een kraamvrouw met ongeveer zo'n zelfde verhaal als jou en het loopt nu bij de 2e als een trein. Kleine groeit als kool en zit alweer ruim boven geboortegewicht. En gelijk happen en drinken.

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Gaaf :) Dat geeft de burger moed.

19. MamaSandra

MamaSandra Actief lid

Wat een super mooie foto's allemaal! De borstvoedingsfoto's die ik heb, heb ik zelf gemaakt en is dus wat ik zie als ik aan het voeden ben. Binnenkort manlief ook eens lief aankijken of hij wat foto's wil maken. Mijn kleine is gelukkig niet zo snel afgeleid als ze aan het drinken is. Maar dat komt zeker nog wel.

20. 4days

4days Niet meer actief

Ik bewerk gewoon alles met photoshop tot in den treure. :D

Deel Deze Pagina