Ohh als ik dat zo zie.. pff wat mis ik het dan! Nu waarschijnlijk zwanger.. de 2e, maar ook laatste keer.. Nu ga ik echt borstvoeding geven tot dat de baby niet meer wil.. Bij zoonlief gestopt ivm stage/opleiding wat allemaal teveel werd.. achteraf écht spijt van gehad!
In het vorige topic had ik hem ook al geplaatst, maar hier dan nog maar een keertje. Omdat ik er zo trots op ben Hier was ze 6 maanden
Mooie foto, is dat voedingsbeha? Want dat ziet er ook netjes uit! Kan me voorstellen dat deze foto belangrijk voor je is.
ja klopt, dit is een mamae voedigsbh. ik heb er 4 en vind ze GE-WEL-DIG!! er zijn regelmatig aanbiedingen, ik heb ze alle 4 met 40% korting of meer gekocht en dan is t leuk!
Hmmm ik heb er 1 met 40% bij obooi.nl besteld, 2 met 70% bij kidsfactory maar dat bestaat niet meer en die andere moet ik even heel hard gaan verzinnen waar die ook alweer vandaan kwam....
mooie foto's! de mammae bh's zijn erg mooi inderdaad, maar bij mij zaten ze (helaas) voor geen meter! niet gemaakt voor de wat grotere/zwaardere borst...? hier mijn bijdrage van mijn dochter aan de borst alweer een tijdje geleden. met haar handjes masseert ze mijn borst zodat alle melk er uit komt
Nog ééntje. Ik maak vanmiddag even een nieuwe. Leuk topic! Veranderd zoveel! Toen hij 1 week was was ik echt nog kei opgezwollen in mijn gezicht hahaha!