Ik heb vandaag mijn jongste even gefilmd toen hij heerlijk bij me lag te drinken: Jasper is een natuurtalentje! - YouTube Het kereltje is 3w3d oud, 6 weken te vroeg. *smelt*
Wauw! Super zeg!! Mooie foto's dames! Probeerde hier vanmiddag eentje te maken maar mevrouw is dan veel te afgeleid en werd boos toen ik de camera weer weglegde en wilde niet meer drinken. Dramaqueen
Hier mijn ventje aan de borst een paar weekjes geleden. Wat kunnen ze toch heerlijk dromerig kijken he als ze lekker liggen, maar oh zo fel zijn bij het aanhappen!
Ben jij links of rechts? Ik ben rechts en zo'n houding krijg ik dus echt niet voor elkaar he Ik geef rechts maar in de rugbyhouding met een hoofdkussen naast me want anders kan ik hem echt niet goed leggen en vooral goed houden zonder overal kramp te krijgen. Mijn linkerborst kan ik wel goed geven op die manier maar ook nog niet zonder kussen eronder en ik heb echt 2 armen nodig nog. Misschien wordt het gemakkelijker als Jasper wat groter is....
Ik ben links. Had nu dus mijn goede arm vrij om te eten. Ik leg haar altijd zo aan. Rugby houding vind Emma helemaal niets met een hoop geworstel tot gevolg. Ik heb mijn rechter been waarop zij ligt als halve kleermakerszit onder mij liggen. Zo heeft zijn een holletje om op te liggen.
Hier een foto die ik vanmorgen heb genomen. Jack zat me echt zo aan te kijken van mama wat doe je nou hahaha. Alweer 1 jaar en drie weken oud vandaag, is zo hard gegaan, maar ben blij dat hij zo lang al wil drinken bij mij
Hahaha grappig dat jij na mij reageert Caruli Mooie foto's allemaal en dat filmpje is ook heel erg euk om te zien.