Die van mij ligt ook vaak met zijn bovenste armpje helemaal over zijn gezichtje heen als hij moe is, of hij zich af wil sluiten van alle dingen om hem heen.
Wat een onwijs mooi foto's weer! De tweeling is ook een prachtig gezicht! Mijn s zus heeft ook een tweeling zij heeft ze ook zo gevoed. Respect!
blijft mooi die bvfoto's! ik heb er ook nog twee gevonden, de meest recente staat op mijn tel, dus die krijg ik niet 123 op mijn laptop... bij de eerste foto is ze 3 dagen oud, op de tweede 2 maanden...
Super mooi dames om te zien. Ik heb mijn oudste 11 maanden zelf gevoed, De middelste 1 jaar en 1 week, En de jongste 1 jaar en 10 dagen Zal eens kijken of ik nog wat kan vinden. Heb er helaas niet veel gemaakt.
Denk dat je je vooral af moet vragen of je zelf moet willen dat er een foto van je drinkende kind op internet terug te vinden is en wat foute figuren met die foto's kunnen doen en dan de afweging maken of je hem op ZP of FB plaatst.. Met die keuze hoeft een site zich toch niet mee te bemoeien?
Wat een prachtig topic dit! Super mooie foto's! En wauw een tweeling?! Respect hoor! Ik geef ook met trots al 6 en halve maand bv en ben nog lang niet van plan te stoppen. Ik heb helaas nog niet zoveel foto's ervan ga ik toch eens ff doen binnenkort
Ja idd Hij vind dat echt super leuk. Dan kan hij alles goed zien en kan hij staan en zitten en staan en zitten (vooral leuk tijdens het drinken hahaha)