Wat een mooie foto's! Zo mooi om te zien. Geld dit ook ? Helaas is live drinken niet gelukt en van de pogingen tot zijn geen foto's gemaakt jammer genoeg.
Wat goed dat je kolft meid. Bij mijn eerste is het ook nooit gelukt doordat ze te vroeg was. Ik heb toen ook af moeten kolven. Nu een meisje dat op tijd was, maar gewoon niet dronk. Na een maand in het ziekenhuis zijn we nu heerlijk thuis. Ik durf haar niet alleen bv te geven, omdat ik niet kan controleren wat ze binnen krijgt, maar ik leg haar toch regelmatig aan en voor de rest kolf ik het weer af. Wat was ik trots dat ik haar dit paasweekend voor het eerst gewoon ergens heb gevoed. We waren in een attractiepark en mijn borsten moesten toch leeg. En het ging eigenlijk heel goed. Mooi momentje dan he?
Smelt zo bij al die mooie foto's! Vind bv geven het fijnste wat er is! Dit is mijn kleine melkmonster!
Hier twee foto's van ons... Ene foto is van de eerste dag auw auw auw... Nu nog wel trouwens.... Maar als je dan die mooie oogjes ziet, maakt het niks meer uit !
mooie foto's weer hoor! Een van mijn mooiste bv foto's kan ik niet plaatsen hier hahaha veel te bloot. Ik zat in bad met Jack en toen hapte hij spontaan aan omdat hij trek had, heerlijk op zijn rug liggen drijven en tegelijkertijd drinken. Ik smolt helemaal weg hahaha