borstvoedingshemden

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door toch3, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    Wie heeft die (gehad)? Werkt het fijn? Nog tips waar te kopen? Ik heb graag een hemd aan omdat ik gauw een koude rug heb. Gebruik nu oude hemdjes die ik naar beneden kan trekken, als bandjes dan helemaal niet meer rekken gooi ik ze wel weg maar vind het niet fijn werken zo

2. Arya

Arya Bekend lid

26 jun 2014
    847
    0
    0
    NULL
    NULL
    H&m?

3. Baileyy

Baileyy VIP lid

12 feb 2012
    5.629
    1.443
    113
    Persoonlijk vond ik ze alleen fijn in mijn kraamtijd toen ik nog geen bh aanhad. daarna toen ik wel bh's droeg echt hemdjes met spaghettibandjes die ik dan naar beneden trok. maar dat was iedere keer weer kijken welke rekbaar genoeg zijn helaas..

4. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik vind die van de H&M (Product Detail | H&M NL) ook erg fijn ook wel over een BH heen, heb ook wel gewone shirtjes maar daarvan snijden de bandjes zo als ik ze omlaag heb.

5. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Die van de h&m vond ik in het begin wel fijn, maar nu mijn buik weer helemaal is bijgetrokken zijn ze veel te wijd (en in een maat kleiner passen mijn borsten er niet in). Het zijn prima hemdjes, maar wel berekend op een flinke buik.

Ik draag zelf het liefst de spaghettiband topjes van de hema, die rekken goed mee. Ze hebben ook van die schuifjes op de bandjes zodat je ze langer kan maken (net zoals een bh-bandje), die heb ik altijd op de langste stand staan.

6. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    dat is met heel veel bv-kleding vind ik, allemaal berekend op een dikke buik :/ Nou is mn buik (nog) niet plat, maar zw-shirts hoeft nou ook weer niet.

@spathi-nog-wat ( :p ), zit die voorkant dan niet te laag zodat je nog een extra rand op je boobies krijgt?

7. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.279
    17.158
    113
    @baileyy, geen bh was hier in de kraamweek ook geen optie ;)

8. Lauwra

Lauwra Fanatiek lid

5 nov 2009
    1.220
    0
    36
    Ik heb ook een hekel aan geen hemd aan idd, en heb ontdekt dat deze hempjes van de H&M fijn zijn:
    Product Detail | H&M NL

Die kun je prima naar beneden trekken zijn super rekbaar. Snijd niks in je schouders. k Heb er verschillende kleuren van gekocht en draag deze nu dagelijks.

Deel Deze Pagina