Inmiddels kan ik trots zeggen dat mijn zoontje al een jaar voed . In een topic tijdje terug vertelde ik dat mijn zoontje me had gebeten. Maar achteraf gezien was dat helemaal niet zo. Want ik merk nu steeds vaker dat rond mijn vruchtbare dagen mijn borsten gevoelig tot pijnlijk zijn, zo pijnlijk dat het soms lijkt of hij bijt maar als ik naar hem kijk zie ik het niet gebeuren. Hij ligt gewoon rustig te drinken, dat houd ik nu namelijk in de gaten omdat ik dacht dat hij beet . Opzich niks geld aan dat het gevoelig/pijnlijk is rond die dagen. Het dan ook vaak weer na een paar dagen weg. Maar deze cyclus blijven mijn tepels pijnlijk, in het algemeen wat gevoelig. Mijn eisprong was rond 4 mei dus normaal was het allang over. Nu vroeg ik me af of het nog aan iets anders kan liggen? Volgens mij drinkt mijn zoontje nog altijd op dezelfde manier dus lijkt me sterk dat het aan hem ligt hihi. Misschien deze cyclus gewoon tot aan mn ongesteldheid last van dan?
Hmmm zou ook nog kunnen dus. We vrijen om de vruchtbare dagen heen zeg maar. In ons geval gebruiken we de week van eisprong condooms. Alleen ben ik deze maand niet helemaal zeker of we ver genoeg voor de eisprong begonnen zijn met condooms. Zou dus een mogelijkheid zijn. Aankomende zondag verwacht ik mn ongesteldheid we zullen zien. Neem aan dat het anders gewoon de hormonen van vruchtbare dagen zijn geweest en deze keer gewoon een extra dosis was hihi