mijn mannetje is ziek:-(

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Marvb, 10 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds gister na zijn ochtend slaapje is mijn zoontje ziek. Koorts, steeds meer uitslag en huilen huilen en.nog eens huilen... 39.2 was het eerste wat ik heb gemeten. Wilde t eerst aankijken maar omdat hij veel huilde toch zetpil gegeven.. Koorts zakte naar 38,5 na een.uurtje.. Maar niet voor lang.. Half uur later begon hij weer echt over de rooie te raken.en had hij 39.4.. De hap gebeld om te overleggen.of ik wat vaker zetpil mocht geven. Zij.wilde dat we langs kwamen.. Zijn armen en.benen waren ook af en toe paars.

De arts vond t allemaal wel.mee vallen.. Hij was rustig bij.binnenkomst en.kon zelfs vriendelijk lachje trekken ( hij lacht normaal ook de hele dag) had daar ook 39.4.. Moest t uitzieken. Zal virus zijn.

S avonds 2 uur na een volgende Zetpil had hij 40.2 en helemaal over zijn touren.. Had ook vanaf de ochtend niks uit de fles willen drinken. Qua vocht wat komkommer en bij.mij melk maar niet veel huilde(geef overdag eigenlijk geen bv meer.

Weer gebeld en.moesten bloed komen prikken en kinderarts wilde hem.zien.. Hoop gedoe maar uiteindelijk alles gecontroleerd en niks gevonden.. Alleen zijn.keel.niet gekeken.

Nu.mijn.vraag. Herkent iemand dit of wie weet wat t zou kunnen zijn? Koorts zakt nu steeds verder.. Hij.blijft wel.zweten en veel huilen.. Wil geen fles, geen fruit (zette hijj t echt op een.krijssen) maar wel.broodkorst, komkommer en.borst ( drinkt er niet heel veel van) uitslag blijft, word ietsje memeer lijkt en hij klinkt hees met huilen.. Mag hem echt.niet neerleggen.. Slaapt dus nauwelijks en anders op mij.. Ik zou zelf zeggen.keel.. Maar snap.dan.niet dat hij.borst en brood wel doet...

2. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oja hij boert ook redelijk veel en.laat scheetjes, nog niet gepoept. En heel veel speeksel.. Veel meer dan.normaal. Maar zie of voel geen.tandjes

3. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Hier ook hetzelfde verhaal. We kregen van de huisarts te horen gekregen dat het om een virus ging, dus hij moet uitzieken. We kregen wel Motilium tegen het spugen, hij moest overgeven en had diarree. Koorts is gelukkig sinds woensdag weg, het begon allemaal op zondag. Hij drinkt alleen nog geen hele flessen, we zijn nu aan het opbouwen weer.

Lucas heeft wel 1 tandje wat doorkomt, maar denk niet dat het hierdoor komt. Want dan heeft hij alleen een wat verhoogde temperatuur en is wat humeurig.

Sterkte en beterschap voor de kleine. Vond het zelf heel eng toen Lucas begon te spugen, aan de diarree en 40 graden koorts.

4. Marvb

Marvb Fanatiek lid

17 dec 2012
    1.518
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je. Liggen nu ook helaas in t zh. Hij dronk niks meer en bleef maar huilen dus wist zeker dat er wat moest zijn.. En.inderdaad, zijn keel ziet helemaal rood:( arm kereltje. Hoop dat hij zo lekker gaat slapen.. Dan kan ik ook weer eens me ogen dicht doen;)

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    beterschap voor jullie kleintjes, toevallig dat ze allebei 6 mndn zijn

Deel Deze Pagina