Wie kijkt er ook allemaal op maandag avond na de bevallings verhalen ? Vanavond heb ik me geïrriteerd aan een moeder in one Born every minute .. Zo,n mens zet je toch de verloskamer uit !!!!!
Ja ik ook! Omg, die hele familie! Zo egoïstisch dat je je zo gaat gedragen terwijl je zus, dochter, kleinkind etc ligt te bevallen! Ik had gezegd of nu ophouden of opgehoepeld!
Owwww, ja vreselijk hè!! Wat een mens, en dan nog ff bij d'r dochter gaan klagen terwijl die vol in haar weeën ligt. Pfffff, die had ik echt laten verwijderen hoor.
he sjips.. dat heb ik gemist! Wat was er gebeurd? Ik kijk t ook vaak, hoewel vriendlief vaak al zucht voordat de zender op tlc staat. 'dat gepuf en gegil van die amerikanen..' Pech, ik moet ook weleens topgear kijken!
Vreselijk idd die familie!!! Ook een beetje jammer dat dochterlief er dan nix over durft te zeggen... Maar goed je zit daar allemaal niet op te wachten als je daar ligt met weeën... Alleen stelde ze zich wel ontzettend aan toen ze dat onderzoek moesten doen, ik had echt zoiets van en daar moet nog een baby uit, dat wordt het geluid even goed zacht zetten hahaha
Er was laatst een aflevering waar haar man echt supervervelend was. Echt gewoon haar zitten klieren alsof hij 5 was en zij lag daar midden in een wee enorm te creperen. Ik had een scheiding aangevraagd Vooral bij die zwarte vrouwen zitten de oma's er vaak bij valt me op en hen duurt het altijd te lang, lopen ze te roepen dat die vrouw ff moet opschieten met bevallen, errug leuk! En ik verbaas me steeds over dat programma waar die vrouwen niet weten dat ze zwanger zijn. Onvoorstelbaar dat dat kan, en vaak ook!
Altijd leuk die programma's ik heb hier 's avonds standaard TLC opstaan! Soms verbaas ik me wel over hoe makkelijk ze daar lachgas en ruggenprikken geven.. Als ik weleens later op TLC zap en dan zo een vrouw daar heel relaxt zie liggen wachten tot ze genoeg ontsluiting heeft denk ik wel eens.... Mmmm zo lag ik er totaal niet bij! Hihi
Het persen vind ik er zo raar uitzien als ze totaal verdoofd zijn. Zo.. nep ofzo. Weinig oerkracht, ze voelen niets. Bijv. bij 16 and pregnant op MTV. Heb deze aflevering niet gezien trouwens, mijn vriend vindt het verschrikkelijk dit soort programma's
ik kijk het ook altijd (als ik het niet vergeet op te nemen, want op net 5 is natuurlijk grey's anatomie...) en inderdaad die moeders! echt afschuwelijk! nou vind ik sowieso dat ze in dat programma altijd de halve familie erbij hebben zitten en dat is echt niks voor mij. ik beval alleen met mijn vriend erbij (en de kraamhulp en vk...)
Ik kijk het ook altijd,maar heb het maandag met Pasen moeten missen..... Een paar weken geleden was er een vrouw die beviel met haar moeder en schoonmoeder erbij, terwijl haar man thuisbleef omdat hij bang was voor ziekenhuizen. Krijgen die twee moeders ruzie en gaan ze met elkaar op de vuist! hahah
Er zijn ook herhalingen hoor, ik kijk nl ook altijd grey's Juju81: dat vind ik nou ook, als ik vergelijk hoe ik lag te persen en hoe het er daar aan toe gaat... Niet te vergelijken.. Lijkt me trouwens (persoonlijk) niets m zo te bevallen.
nou, idd... Ik heb ook het idee dat ze de persweeen niet afwachten, maar dat die vrouwen gewoon moeten gaan persen als ze 10 cm ontsluiting hebben. Ik heb me gisteren ook zitten ergeren aan het commentaar rondom die vrouw van die tweeling. Zij was zo relaxed en zo ervan overtuigd dat ze de tweeling vaginaal zou krijgen en die artsen maar roepen dat de kans bestaat dat het in een keizersnee eindigt. Gelukkig stond die vrouw stevig genoeg in haar overtuiging, maar in andere gevallen zou het op een keizersnee uitgelopen zijn omdat je zo bang gemaakt word...
Ja dat vond ik ook zo stom ja, leek wel of de arts er op zat te wachten ofzo... Kijken jullie ook i am pregnant and.... Zit nu te kijken bipolair. Pff lastig hoor!
ik kijk ook altijd! tis trouwens op maandag om 2100 uur en op zaterdag en zonder de herhaling, volgens mij ook om 2100, voor degene die het nog niet wisten. Ik snap nooit dat veel mensen er de hele familie bij moeten hebben, vooral in de usa. Hiervoor had je uitzendingen vanuit de UK en daar is dat veel minder. Ik werd al geïrriteerd van mn moeder toen ze er even was tijdens de weeën, ging ze mn arm vasthouden enzo grrrrr terwijl ik normaal prima met mn moeder door een deur kan. Ik heb haar toen ook weggestuurd. Asociaal dat sommige moeders/oma's hele discussies en ruzies gaan houden in de verloskamer. Snap ook niet dat de vrouw of anders haar man, die niet gewoon wegsturen. Dat persen vind ik ook apart maar moet zeggen, ziet er wel veel relaxter uit dan persen zonder ruggeprik.