Borstvoedingsschort

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Anique, 22 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Dit had ik in t begin ook hoor, dus kan me je gevoel goed voorstellen. Maar tis echt een kwestie van handigheid erin krijgen, want ik kan nu in t openbaar voeden en niemand die iets ziet. Kreeg laatst zelfs van een serveerster de opmerking 'maar je ziet helemaal niets', dus ik heb er geen moeite meer mee. En ik ben 'gezegend' met een bescheiden G/H, dus echt geen kleintjes ;)

Ik heb dus net als een paar berichten hierboven, een hemdje aan, dat trek ik onder mn bh (zodat m'n buik wel bedekt blijft en je niet alsnog half naakt zit ;) ) en m'n shirt trek ik omhoog. Dan leg ik Angelina aan en doe desnoods mn shirt nog een beetje naar beneden en klaar. Niemand die t ziet.

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hier precies hetzelfde als Ilse, alleen heb ik 'maar' een E cup ;).

Ilse, ik kan me herinneren dat jij een paar maanden geleden ook nog zei dat het niet lukte om te voeden zonder dat iemand iets zag. En nu kunnen we het allebei wel! Je moet er inderdaad handigheid in krijgen. Je kindje wordt er ook steeds beter in. Voorheen moest ik Eva naar de tepel 'geleiden', nu weet ze 'm zelf wel te vinden.

3. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Precies Snoopy, toen zat ik vooral met het probleem dat ik altijd m'n shirt omhoog moest trekken en dan dus in mn blote lijf zat zeg maar. Toen heb ik bij de M&S goedkope hempjes gekocht, maatje groter dan normaal, zodat ze van boven 'te wijd' zitten zeg maar. Dan heb je wat extra speling om ze onder je borsten door te trekken.

Ik zal nog steeds niet snel helemaal 'in the spotlights' gaan zitten voeden hoor, wel een beetje een hoekje enzo, maar dat is ook prima te doen.

4. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik draag graag jurken, en heb mezelf destijds getracteerd op bv-jurkjes van Motherwear uit Amerika. Ook droeg ik vaak een wijde bloes over een hemd of shirt (al voor ik kinderen had) en onder zo'n bloes verdwijnt een baby al snel...

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Meiden toch, ik zie dat ik niks te klagen heb. Ik vind die van mij al REUZE, en dan heb ik 'maar' en hele ruime C-cup, kleine D-cup.

6. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ik ben van E/F (uitschieter naar G) weer afgezakt naar C/D - het blijft echt niet kolossaal hoor.

7. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Haha ik heb dus G/H en ik vind ze niet eens echt groot, kan me vaak ook moeilijk voorstellen dat dat echt m'n maat is ;) :oops:

8. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Echtwaar niet ilse?
    Ik vind die van mij behoorlijk groot hoor! :oops: :)
    Zou graag mn B-cupje terug willen ;) .

9. Esli

Esli Bekend lid

23 apr 2008
    830
    0
    0
    Groningen
    Ligt ook aan je postuur denk ik he, daar moet t wel bij passen. Ik ben zelf behoorlijk 'fors' (zeg maar gewoon dik hihi) en ben dus wel 'in proportie' zeg maar. Maar dan nog...nee, ik heb niet t idee dat ik hele grote borsten heb en ben elke keer weer verbaasd als ik er aan denk dat t een Gtje is :oops: haha

10. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Haha, Ilse, dat heb ik ook :D. Maar laatst zei mijn nichtje (is even oud als ik en heeft 3 kinderen bv gegeven), toen ik Eva voedde: volgens mij is jouw borst groter dan Eva haar hoofd. Oke, zo groot dus :).

11. dirksmama

dirksmama VIP lid

29 aug 2007
    22.170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Ach dat hoofd groeit sneller dan je borst hoor!

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Whahaha! :)

Heej ilse, dat moet je niet zeggen hoor! Je bent waarschijnlijk gewoon lekker vol. Maar moet je dan zeggen dat je dik bent? Nee hoor! Jij bent gewoon jij, zoals je bent dus!

Snoopy, das ook een lekkere opmerking! Wel als grappig bedoeld van haar hoop ik?

En tja, ik vind mijn D nu gewoon erg groot, en ik ben ook niet de dunste hoor! (pfff, 63 kilo! :confused: ) Mijn B vind ik normaal gesproken overigens prima!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dirksmama, gelukkig wel! :confused:

Hanneke, jij niet de dunste? Met 63 kilo? Als ik dat zou wegen zou ik mooi op gewicht zijn ;). Maar het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang je bent.

Die opmerking van mijn nichtje was een grapje inderdaad, in ieder geval niet lullig bedoeld, want ze heeft wel gelijk ;). Zondag zie ik haar weer, eens kijken of ze zegt dat inmiddels Eva's hoofd groter is dan mijn borst :D.

14. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Gelukkig dat dat een grapje was! haha! Dan is het idd wel leuk!

Uhm ik ben 1.72 (de laatste keer tenminste, 2 jaar geleden geloof ik). Ik zeg niet dat ik te veel weeg, maar wat minder zou altijd mooier zijn ;) .

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Geloof mij maar, jij bent dun! (of ik ben gewoon jaloers ;), maar is gewoon mijn eigen schuld)

16. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Tja, snoopy, ieder heeft daar weer een ander idee over he. Ik kan niet zeggen dat ik mezelf dun vind. En ook bij mij is het mn eigen schuld, moet ik maar niet zoveel snoepen en eens naar de sportschool gaan!

Deel Deze Pagina