Ik was eens aan het rondkijken voor leuke geboorteborden,, gewoon wat snuffelen want we zijn NOG niet zwanger hebben jullie leuke voorbeelden?
Ik heb geen geboortebord gezet (hou niet zo van borden in de tuin), maar een geboorteslinger gemaakt. Een met "geboren" en een met Sara haar naam erop. Hier kun je eens kijken: http://www.hetleveniseenfeestje.nl/Welkom.html Je kan zelf bepalen welke stofjes je wilt en welke kleur letters en lint.
Wij hebben een erg mooi geboortebord (vinden wij dan) op onze site staat er een foto van. bij janssen geboorteborden vandaan super bord.
Ik zet geen bord in de tuin ik heb wat leukers gevonden dit: http://www.happy-point.nl/home/view_large/30/ Vind het eens wat anders, zo'n bord heeft al iedereen
Poeh, die onderste is wel erg enorm! Bij ons zou die niet eens passen... Ik vind dat idee met die slinger wel heel leuk. Wij wonen niet op de begane grond, dus misschien vind ik dat wel een idee. Maar dan maak ik hem zelf denk ik.
Ik weet niet of je die foto van mij bedoeld? Zoja: Hier past zo'n grote ook niet hoor, ze zijn in kleinere formaten te verkrijgen
Ik heb bij ons meisje zelf een bord gemaakt (brandweer auto want daar zit papa bij) En die komt nu weer aan de muur te hangen, maar deze keer hebben wij ook een hele grote sticker op t raam en ik denk dat ik ook rompertjes met de naam aan n waslijn ophang.
hmmm, wij hadden 3 borden staan.standaard ooievaar, winnie the poeh en een baby met knuppeltje en ooievaar. Maar hier wordt dat geregeld door de buurtvereniging en we hadden een bord van mijn vriendinnen en van mijn familie. Daarbij hadden ze het hele huis ook nog eens versierd met vlaggetjes en ballonnen, zo lief!
Nog twee ideetjes: Bij onze eerste hebben we zelf een 'banner' gemaakt. Bij een zeilmakerij hebben we een langwerpig stuk zeil laten bedrukken met de naam (van boven naar beneden), tekst konden we digitaal aanleveren in het gewenste letertype. Dat hebben we vanaf de 1e verdieping naar beneden gehangen. Helaas geen foto, maar werd al snel gekopieerd in de buurt. Kostte wel iets van 65 euro of zo. Nu gaan we de naam uit acrylplaat snijden en beplakken met plakplastic in boerenbont motief. Die letters hangen we in de boompjes voor ons huis. Dat is minder duur. Platen zijn 20 euro bij de Gamma (hangt af van de lengte van de naam) en het plakplastic was ongeveer 10 euro. Tanja
Wij laten ons geboortebord maken. Heb een adresje in 's-Hertogenbosch gevonden. Heb gewoon een afbeelding gezocht en hij maakt het geboortebord. Duur is het niet en het bord wordt 1.20m hoog.
Op http://www.geboorteborden.nl staan vele bedrijfjes en mensen per provincie, die geboorteborden verhuren en ook tips om ze zelf te maken. Mogelijk zie je daar ook leuke voorbeelden.
www.babysticker.nl is erg leuk. als je niet weet of het een meid of jongen krijgt krijg je er een gratis 2e naamsticker bij.en je kan zelf je kleurtjes aanpassen. Wij hebben een kleine voortuin en aangezien er bij mijn vriendin het gehuurde geboortebord uit de tuin gejat is ben ik daar niet zo voor. Echt jammer dat die dingen gebeuren, maar ja. 150 euro borg foetsie.. :S