Hallo, Ik heb vorige week een test gedaan (nadat ik 1,5 week overtijd was) en ik ben zwanger! Ik ben er erg blij mee, maar ik zit met het volgende probleempje: Ik heb een nieuwe baan aangeboden gekregen wat me heel erg aanspreekt. Het probleem is dat mijn eventuele nieuwe werkgever familie is... Ik denk dat mijn zwangerschap geen probleem is. Als ik de baan aanneem, voel ik mij verplicht, hoe pril mijn zwangerschap ook is, het toch te vertellen... Ik moet dan maar vertrouwen op hun discretie... Natuurlijk stel ik het liefst mijn ouders als eerste op de hoogte van mijn zwangerschap. Maar omdat het nog zo pril is, wil ik hier graag nog even mee wachten. Ik weet momenteel niet zo goed wat ik het beste kan doen.. : : Heeft iemand ervaring op dit gebied? Tips en/of ideeen zijn ook welkom! Alvast bedankt!
Geen ervaring mee maar zou gewoon je hart volgen. Als je die baan graag wil zou ik het gewoon vertellen ondanks dat het nog maar pril is. Weet niet wanneer je het je ouders wil gaan vertellen maar zou dat denk ik wel eerst doen tenzijn je echt zeker weet dat je toekomstige werkgever echt zijn/haar mond erover kan houden. O ja en natuurlijk gefeliciteerd!