Hallo dames. Misschien kent iemand hier het probleem of heeft een goude tip. Jaslene heeft sinds een week erg de neiging om als ze drinkt te klikken met haar tong en mond. Net alsof ze de vacuum van een fles op wil heffen en daarbij klakt met haar tong. Het lijkt dan net alsof ze mijn tepel om vouwt en haar onderkaak dicht klemt. Niet echt een fijn gevoel, zeg maar gerust pijnlijk. Iemand ervaring mee of wordt het voor ons een enkeltje naar de lactatiedeskundige?
Klakken kan een teken zijn van spruw. Herken je nog meer van onderstaande klachten ? Bij jezelf: Branderige of schrijnende tepels tijdens het voeden en daarna Steken in de borst na de voeding Jeukende tepels Vurig rode tepels, kan ook met soms witte puntjes en schilferingen Heb je net anitbiotica gehad ? Bij je kindje: witte plekjes op zijn gehemelte in zijn wangen, op de kaakjes of een witte tong welke niet is weg te vegen met een gaasje. Parelmoerglans op de lippen Onrustig drinken omdat het pijn doet. Typerend klakkend geluid bij loslaten. luieruitslag Meer over (de behandeling) van spruw kun je lezen op: Eurolac.net Voor jezelf en voor je ha (mocht je daar heen gaan) http://www.borstvoedingnatuurlijk.nl...eel_2_IB_1.pdf
Ja, nu je dat zegt.... mijn dochtertje heeft dat ook een tijdje gedaan toen ze heel jong was. Was geen spruw overigens. GEEN lekker gevoel zeg. Geen idee wat het was, maar ging vrij snel weer over.
Het is geen spruw, ben bij de ha geweest en het cb dinsdag heeft ook nog gekeken. Ik kon gisteren ineens zien wat ze nou deed. Ze vouwt haar onderlip terug naar normaal terwijl ze mijn tepelhof nog in haar mond heeft. Dit geeft een klik geluid en doet auwwwww. Ze doet het ook alleen aan de linker kant, stom maar waar.