Borstweigeren 9,5 maanden, help!

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Sammie1, 29 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Hej allemaal,

Tot een week geleden ging het nog allemaal prima. Het werd wel steeds uitdagender om S te voeden, maar het ging nog.
    Nu wil ze gewoon niet meer! Nou ja, de ochtendvoeding gaat goed en de droomvoeding 's avonds ook. Maar overdag drinkt ze als ik geluk heb 2 slokken en dan heeft ze het weer bekeken. Als ik dan de andere kant aanbied drinkt ze ook daar 2 slokken en stopt ze weer. Dan gaat ze meestal jammeren en huilen.

Als ik dan uiteindelijk een fles gekolfde of KV geef, klokt ze het achter elkaar naar binnen.

Hebben jullie ideen en tips om het weer 'normaal' te krijgen? Ik kolf sinds vandaag dan maar als ze me weer heeft 'afgewezen':(

2. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Hetzelfde probleem jammer genoeg. Ik lees mee..
    Succes...

3. SportySteenbok

SportySteenbok Bekend lid

14 mrt 2012
    915
    1
    16
    Utrecht (provincie)
    Ik had ook al een topic geopend, maar ik vraag me af of het niet hetzelfde is. Dochterlief drinkt hier steeds minder gedurende de dag. 's Middags na haar slaapje wil ze ook maar een paar slokken en dan draait ze weg en als ik haar niet snel genoeg overeind haal, dan begint ze te brullen. Ze brult nogal snel... En 's avonds wil ze helemaal niet meer.
    Jij geeft een flesje daarna, zou ik dat ook moeten doen? Dat doe ik nu namelijk niet...

4. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    als ik haar niks geef en dus met honger in bed lig gaat ze gerust een half uur krijsen.

het is schijnt wel beter om geen fles maar het via een beker te geven ofzo maar dat doet S nog niet, uit een beker drinken..

5. Zoe123

Zoe123 VIP lid

9 feb 2013
    11.808
    5.944
    113
    Vrouw
    Hier heeft zoon met 10 maanden bijna 2 weken volledig geweigerd.
    Ik heb die periode gekolfd. Wel steeds de borst aangeboden. Maar aajjjjj hij was dan zo boos! Wegduwen en schreeuwen.

Ik had voor mijzelf de 2 weken als max genomen. Dan zou ik er mee stoppen, mijn productie liep ook terug als een trein helaas..
    Probeerde hem elke nacht aan te leggen, rond een uur of 4. En opeens nam ie een hap..daarna was er nog even protest maar eigenlijk was het na een dag of 2 weer helemaal goed.
    Wel heb ik in die tijd de neusspray gebruikt. Zodat er wel snel resultaat was de eerste minuut. Dat er een beloning was om het zo te zeggen...
    Dus dames het komt wel goed hoor! Maar leuk is het niet..

6. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Mijn dochter drinkt sinds ze een maand of negen is ook alleen maar een volledige voeding bij het ontwaken en voor het slapen 's avonds. Tussendoor soms nog een hele voeding, of een paar slokken, of andere dagen weer vier keer een beetje. Ik maak er geen punt van, lijkt mij natuurlijke afbouw die hoort bij de leeftijd. Tenslotte eet en drinkt ze verder goed.
    Overigens zou ik hier anders over denken als ze pas zes maanden zou zijn.

7. Sammie1

Sammie1 Fanatiek lid

14 feb 2012
    3.494
    2
    38
    Op dit moment gaat het nog niet veel beter dan eerst. Heb deze week ook positief getest maar ik denk niet dat het door de zwangerschap komt. Als ik de gekolfde melk geef in een fles wil ze het wel.
    We zien wel waar het schip strand..

Deel Deze Pagina