Borstweigeren na verkeer gevallen vaste voeding! (best wel spoed...)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Aquilegia, 28 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Nou, we zijn voor de 1e keer samen in bad geweest. Hij vond het geweldig in het grote bad, maar hij had geen aandacht voor mij of voor de borst. Het grote zwembad!!! Trappelen en trappelen.

Daarna weer zowel borst als fles geweigerd :(

2. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou zeg, wat een toestand!!

Op bv.com staat wel iets over zuigelingenstaking, dacht ik.

3. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Shit zeg....en hoe ging het verder vanavond?

4. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Rond 17.00 uur weer de fles geboden terwijl hij op het speelkleed lag en 150 cc gedronken. Dat was in ieder geval wat. :)

Daarna bij het naar bed gaan rond 19.30 uur wilde hij de borst niet. Schreeuwen. De fles wilde hij wel graag, hij strekte zijn handjes ernaar uit. 170 cc gedronken. :)

Maar: net begon hij te huilen en ik schoot de trap op en bood hem snel de borst die hij het liefste heeft (links). Hij was nog erg slaperig en pakte meteen de borst. Daarna ook de andere borst leeg gedronken (zo voelt het althans). Nu ligt hij weer zalig te pitten. :) :) :) :) :)

Het kan nog weer dat hij morgen de borst opnieuw weigert, maar het is in ieder geval positief dat hij hem nu weer heeft genomen.

Lief dat jullie meeleven, dank jullie wel!

5. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Vanochtend weer de borst geweigerd :( En vannacht trouwens ook.
    Vanmorgen 8.00 uur: 200 cc uit fles.
    10.00 uur: 150 cc uit fles voor slaapje (en daarvoor even beide borsten in rugbyhouding, maar had net bijna leeg gekolfd).
    12.30 uur bezoekje Lacatiekundige. Advies: huid op huid, rugbyhouding, kleinere flessen geven (120 cc, want zo zit hij wel vol en hoeft hij niet aan de borst...), slaperig aanleggen, vooral geen fles geven in de nacht (en zo de nachtvoeding ook afwennen), geen fles geven voor het slaapje maar na het slaapje als je het kleinste kreetje hoort gelijk slaperig aanleggen. Ze denk ook dat hij een beetje voorloopt, want dit gedrag van de wereld willen ontdekken zie je normaal rond de 9 maanden pas. Ze had hem op schoot en hij wilde de poes die langsliep zien. Mijn zoontje probeerde de poes te blijven zien, hoewel hij onder haar stoel doorgelopen was. Hij wist dus dat de poes er nog was, hoewel hij uit beeld was voor hem. De notie dat dingen blijven bestaan al zie je ze niet, komt meestal wat later door.
    Voor hij 's avonds ging slapen heeft hij bij me aan de borst gedronken! :):):)Ik hoop dat de opgaande lijn blijft.
    Net weer eventjes aan de borst gedronken, heel slaperig. :)
    Morgen kinderdagverblijf dag.

6. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    toch nog steeds voorzichtig proberen te drinken! top, hopelijk lukt het met alle tips en zijn zl en je borsten snel weer vriendjes!

7. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Bedankt! Vannacht ging het "goed": een paar keer gedronken (word ik wel moe van, maar ja... dit gaat voor).

Vanmorgen wilde hij niet, maar hij had om 6.15 nog gehad. Op het KDV 2 flessen van 180 en 200 cc.

Voor het slapengaan ging hij eerst weigeren. Hij was ook heeeeeeeeeeeeeeel moe. Ik heb een flesje dat over was van het KDV opgewarmd, 60 cc. Eerst maar eens kijken hoe dat ging. Toen hij dronk, bedacht ik me een tip van de LK: eerst een klein flesje geven en dan kijken of hij nog aan de borst wil. Fles was leeg en ik nam hem zo hup aan de borst. Hij dronk nog flink aan 2 borsten! :)
    Dus hij blijft af en toe weigeren, maar hij drinkt steeds vaker aan de borst.

Ik hoop ook dat deze vriendschap nog verder wordt voortgezet! :)

8. Aquilegia

Aquilegia VIP lid

19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Ik was nog vergeten te melden hier: hij drinkt weer keurig aan de borst. En ook uit de fles.
    Gelukkig eet hij inmiddels ook wat meer vaste voeding, al blijft het weinig.

9. m met borisboef

m met borisboef Bekend lid

12 jan 2012
    586
    0
    0
    NULL
    NULL
    ohhh fijn weer een opluchting

Deel Deze Pagina