afbouwen...

Discussion in 'Borstvoeding' started by gien, Mar 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Hoi allemaal,

ik heb even een vraagje. mijn dochter is nu bijna 15 maanden en ik wil eigenlijk toch wel binnen nu en 2 maanden gaan afbouwen/stoppen. mijn oudste heeft ook ruim 16 maanden bij me gedronken en ik wil nu wel graag wat gaan afvallen (mijn lijf houd alles nu vast :x) en me gewoon weer mezelf voelen...

alleen ik zit met een probleempje mijn meissie is zo aan me gehecht dat ze op een dag bijna niks anders drinkt.. ze vraagt nog zeker keer per dag om een voeding of gewoon een slokje tussendoor, ze drinkt misschien 1 bekertje van wat anders (limonade of multivitaminesap heel waterig want zoet vind ze al helemaal niks).

ze heeft ook altijd de fles al geweigerd dus een flesje thee smorgens of een flesje melk savonds zoals ik dat bij mijn oudste deed zit er ook niet in..

hebben jullie tips?

2. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    6 a 7 keer per dag dus... en als ze snachts wakker word wil ze drinken en daarna gaat ze wel weer lekker slapen maar ik weet niet goed hoe ik dat straks het beste aan kan pakken.

3. dirksmama

dirksmama VIP lid

Aug 29, 2007
    22,170
    34
    48
    mens
    Meestal in de wolken
    Hoi, ik zou even wachten tot ze zelf de borst wat minder spannend vindt. Dat komt en gaat een beetje en afbouwen is stukken makkelijker als ze minder interesse heeft.

4. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Ik zou er ook nog even mee wachten.
    Slimme meid die dochter van jou, ze weet wat goed voor haar is ;).

5. gien

gien Fanatiek lid

Jan 30, 2008
    1,876
    2
    38
    huismoedertje ;)
    ergens!
    Bedankt voor jullie reactie! dan wacht ik het nog even af ik heb nog zat dat scheelt.

Haha ja ze weet precies wat ze wil aan de andere kant wil ik het haar ook nog niet ontzeggen ze geniet er nog zo van en ik ook hoor maar dan zijnwe er nog niet aan toe denk! ;)

Share This Page