even mijn verhaal kwijt en wie weet heeft iemand wel de gouden tip onze dochter is 4 maanden en wij waren natuurtalenten zei de kraamhulp. nu weigerde ze af en toe de borst de afgelopen maanden.. dat was te overzien. sinds een paar weken ben ik aan het werk en zit mevrouw gok ik in een 4 maanden sprong. en krijg ik dr 9 vd 10x niet aan de borst! ik kolf nu alles af en geef dat uit een fles. maar ik begin me nu af te vragen of ik dr weer aan de borst ga krijgen (de ochtendvoeding lukt wel) en als dat niet lukt hoelang ik dit kolven en hierdoor voor mijn gevoel dubbel bezig ben leuk vind! zal het gewoon de tijd afwachten zijn?
Hoe groot zijn de flessen die je geeft? Misschien te groot, waardoor ze te lui wordt om nog live te drinken? Wel vervelend inderdaad.
Wat vervelend zeg! Lees dit eens door, misschien herken je een bepaalde oorzaak https://www.borstvoeding.com/problemen/borst/nietwillen.html
Ik zou anders ook even kijken of je misschien een lactatiedeskundige in kan schakelen, misschien dat die nog goede tips heeft.
dank je meiden ze drinkt uit de dr brown nr 1 speen. de andere spenen verslikt ze zich heel veel. maar het kan natuurlijk zijn dat we het dr makkelijk maken met de fles. denk ook dat het daar ergens zit! bedankt voor het meedenken. een laktatiekundige is ook nog een optie. zou zo zonde zijn om hierom te moeten stoppen.
Hoi, ik had dit probleem ook en ben naar de lactatieku dige gestapt die gaf als tip mee of in het donker voeden maar dit werkte niet bij mij of lopend voeden dus haar aan de borst en dan lopen dokr het huis en het werkte bij mij misschien ook wel bij jou??
hoi meiden we zijn 3 weken verder en mevrouw drinkt weer grotendeels goed uit de borst! toch de 4maanden sprong geweest denk ik! fijn dat het weer lukt! want het kolven was behoorlijk slopend!