een kleine dramaking....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rosao, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Thijmen heeft nu iets nieuws uitgevonden, als ie iets niet mag of zijn zin niet krijgt oid dan gaat ie languit op de grond liggen jammeren! Ik probeer dit altijd te negeren en dan is het meestal na een minuut of wat over. Herkennen jullie dit? Wat moet ik hiermee doen?

Ook het verschonen is nu echt een drama, vaak echt krijsen alsof er ik weet niet wat gebeurt....

Groet Rosa

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

ja 100%

al gaat ze inmiddels gewoon op de grond liggen en kijkt ze eerst even of je kijkt... als je niet kijkt dan hoeft ze namelijk ook niet te krijsen

kijk je wel. dan gaat het keeltje vol open :)

liefst trappelt ze ook nog met dr voetjes

wat er aan te doen? geen idee... wij zeggen altijd iets van dat we het wel gezien hebben en dat ze er wel weer mee op kan houden... of dat we niet onder de indruk zijn
    en negeren het daarna

(dochter van een vriendin van mij sloeg in zo'n bui ook keihard met dr hoofd op de grond... dat kun je onmogelijk negeren)

3. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    jups.. heel herkenbaar. Dat gaat hier ook in fases. Soms een paar dagen/weken heel erg, dan weer wat rustiger.
    Hij gaat dan op de vloer liggen brullen, en soms met zijn hoofd tegen de vloer/muur slaan.

Bij ons werkt negeren het beste, als we hem aandacht geven, gaat hij meer met zijn hoofd slaan bij een volgende bui. Terwijl bij negeren, hij meestal binnen een dag dat niet meer doet. (en natuurlijk als hij echt hard met zijn hoofd uithaalt wel een hand/kussen ertussen stoppen)

4. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Jahoor dat herken ik wel.
    Hier is het een fase geweest.
    Inderdaad languit op de grond. en krijsen maar, maar dan wel echt nep huilen.
    Ik negeerde het ook of zei , wat doe je gek!
    Nu heeft hij het niet meer.
    Gaat vanzelf over denk ik als je er niet teveel aandacht aan besteed. Hier in iedergeval wel.

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@rodelief: echt nep inderdaad :)

ergens is het wel grappig.. maarja als je er om lacht dan gaat ze nog 2 volumestapjes harder :)

6. Wat kunnen die kleintjes zich dan druk maken he.
    Hier ook z'n drama toneelstuk.Ze gaat niet op de grond liggen maar staat dan vaak met haar vuistjes gebald en van boosheid helemaal op en neer te schudden met haar lichaam om vervolgens hard brullend woest om zich heen te meppen.

Vraag mij wel af hoe lang deze driftaanvallen blijven.

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Dank voor de antwoorden, eigenlijk wel fijn dat ik niet de enige ben met zo'n dramaking :) Ik hoop dat het wat minder wordt als ie wat meer woordjes kent!

Deel Deze Pagina