Wij willen zomer 2013 gaan trouwen, het duurt nog even maar ik wil wel alles ruim voor die tijd geregeld hebben. Nu ben ik op zoek naar een romantische trouwlocatie in Groningen of Friesland. Iemand tips
Fraeylemaborg Slochteren - Trouwen Misschien de Fraelemaborg in Slochteren? Ik heb geen ervaring met trouwen daar, maar weet wel dat dat daar kan. We hebben daar achter wel onze trouw foto's laten maken.
Dat had ik inderdaad ook gezien Jel.Vind het wel een hele mooie locatie. Dit lijkt me ook wel mooi Trouwen: Tsjerke Maarja denk dat we gewoon meerdere trouwlocaties moeten bezoeken.
Ziet er ook mooi uit. Bij mooi weer kan het zo te zien (op het plaatje) ook buiten. Dat lijkt me ook leuk zeg.
Ik weet dat het je vraag niet is maar Dierenpark Emmen is ook zo mooi om te trouwen! Of het Veenpark in Barger Compascuum of het klooster in Ter Apel (is wel Groningen)
ik weet niet hoe groot je budget is;0 landgoed lauwswold.. in beetserzwaag.. daar heb je in de bossen ook een heel klein kerkje
Wij zijn getrouwd in een theetuin (buiten) dat was echt prachtig. Misschien een idee om daar naar te kijken?
Ik ga trouwen bij Villa Sasso in Haren. Is een trouwlocatie maar we doen alles daar. Is aan het Paterswoldse meer.
fraeylemaborg zijn wij ook getrouwd, hele mooie locatie. Maar had wel het idee van een trouwfabriek. Voor ons was een bruidspaar met heeeeeeel veel gasten en konden niet binnen een uur klaar zijn. Dus wij moesten al naar binnen, terwijl zij nog naar buiten kwamen en foto's aant maken waren. Toen wij klaar waren, snel foto´s maken op ´bordes´ en het volgende bruidspaar stond alweer klaar. Klooster in ter apel is idd erg mooi. Mooie locatie ook om foto´s te maken. Zijn er een keer op bruiloft geweest. En hebben er zelf een keer een fotoshoot gedaan.
Als je van water en zee houdt... Op de Engelsmanplaat! Dat is een zandplaat/eilandje tussen Schiermonnikoog en Ameland. Via de gemeente Dongeradeel kun je dat regelen.
Wij zijn hier getrouwd en hebben een geweldige dag gehad. Ondanks de regen! het had nog nooit op die dag geregend wij gaan op die dag trouwen regent het , maar een dag om nooit te vergeten. Kasteel Nienoord | Restaurant Catering Brasserie - Huwelijk
Nienoord is inderdaad ook mooi, vrienden van ons zijn daar ook getrouwd. Wist niet dat je in Villa Sasso trouwen kon, wel mooi zo aan het paterswoldse meer. Zie veel mooie locaties voorbij komen!
Wij zijn getrouwd in Borg Welgelegen in Sappemeer. Wij waren de enige die op die dag gingen trouwens dus alle tijd! Eigenlijk wouden we trouwen in de Brandaris op Terschelling. Helaas was dit niet mogelijk aangezien wij onze grootouders er ook bij wouden hebben en 2 daarvan geen trap meer kunnen lopen. En dat weegt voor ons meer dan de locatie. Wij hebben onze huwelijksnacht in het Golden Tulip hotel in Zeegse gehad, daar bleek je ook te kunnen trouwen. Was achteraf ook een hele mooie optie geweest!
Heb 2 bruiloften meegemaakt in Groningen 1) Fraelemaborg Fraeylemaborg Slochteren - Home Erg mooi 2) Rondom Paterswoldsemeer Het JA-woord was bij de BuitenSocieteit aan het Paterswoldse meer Buitensocieteit Paterswoldsemeer - UNIEKE LOCATIE Bij Villa Sasso: Restaurant Villa Sasso Aansnijden van taart met aansluitend de receptie. Het bruidspaar kwam trouwens vanaf de buitensocieteit in een bootje aan bij Villa Sasso