Iemand als eens naar dit hotel geweest? En dan met name in de herfstvakantie? Graag hoor ik jullie ervaringen
Wij gaan voor het eerst naar dit hotel vanaf half april. Vrienden van ons zijn wel eens geweest en vinden het een heel goed en mooi hotel. Ben zelf heel benieuwd
Ik was zelf 1x op bezoek bij vrienden die in dat hotel verbleven. Wij verbleven in een hotel er naast. Ik vond Miracle persoonlijk echt helemaal niks.
Je moest in de rij staan om drinken te pakken. Soms stonden er lange rijen en moest je dus lang wachten. In ons hotel werd je aan je tafel bediend door obers. Ook vond ik het interieur erg cheap (tuinmeubelen in de lobby?!). Onze vrienden vonden het eten daar ook niet lekker. Zelf heb ik daar geen ervaring mee.
Jaren geleden eens geweest,wat ik er nog van weet is dat het goed was. Komen geen slechte dingen boven in ieder geval.
Afgelopen jaar geweest, prima hotel met goede service en divers eten. Geen rijen zoals hier word gezegd. Wij zijn aan het kijken dit jaar terug te gaan.
Bedankt voor jullie ervaringen. We gaan er dus in de herfstvakantie heen. Mijn schoonouders zijn 50 jaar getrouwd en nemen ons gezin en gezin van mijn schoonzus mee. Gezellig!
Oud hotel. Zou het zelf niet snel aanraden. Kan je zeker Delphin be grand hotel aanraden. Is ernaast en echt van ander kwaliteit.
Dit is dus het hotel waar wij ook zaten. Misschien waren wij wel ‘te verwend’ met ons hotel en vonden wij Miracle daarom helemaal niks. Delphin Be Grand en overigens ook Delphin Imperial zijn echte aanraders. Wij gaan nergens anders meer heen als we Turkije boeken..
Wij zijn afgelopen herfstvakantie geweest. Hebben een heerlijke vakantie gehad. De kamers zijn allemaal vernieuwd en zien er netjes en mooi uit. De eetzaal vond ik persoonlijk ongezellig en massaal. Wat ik begreep is dat dit op de planning staat om te verbouwen/vernieuwen. Het eten was iedere dag goed! Voldoende keuze. Je werd ook gewoon aan tafel bediend voor drinken. De kinderclub bij Miracle is fantastisch!! Een aantal jaren terug bij Titanic geweest. Dit was luxer. Wat wel een nadeel is in de herfstvakantie is dat het water van de zwembaden echt koud is! Maar dit is volgens mij bij alle hotels.